اسپيکر کوچک و قابل حمل جنيوس اس پي-آي 165

Genius Mini Portable Speaker SP-i165

78,000 تومان
  • نوع اتصال باسیم
  • اتصال دهنده جک 3.5 میلی‌متری صدا
  • نسبت سیگنال به نویز 85dB
  • قطر بلندگو 40 میلی‌متر
  • توان خروجی اسپیکر 2 وات RMS
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر 170Hz~20KHz
معرفی اجمالی محصول

با بلندگوی i165 صدایی با کیفیت را به همراه طراحی فوق‌العاده زیبا و هنری، یک جا خواهید داشت. برای افزایش قدرت باس در SP-i165 از درایو بلندگوی 40 میلی‌متری استفاده شده است. به علاوه، این بلندگو مجهز به باتری قابل شارژ نیز می‌باشد تا شما بتوانید با خانواده و دوستان در هر جا و در هر زمانی به موسیقی گوش دهید. شارژ این بلندگو بسیار ساده است، تنها کافیست آن را به ورودی USB کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل نمایید. می‌توانید SP-i165 را به هر نوع نوت‌بوک، تلفن همراه، پخش کننده موسیقی MP3, MP4 و هر دستگاهی که که دارای ورودی استاندارد 3.5 میلی‌متری باشد، متصل نمایید. این بلندگو در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز موجود است. از ویژگی‌های این بلندگو می‌توان شارژ سریع از طریق کابل USB و کیف صدای خوب اشاره کرد.با بلندگوی i165 صدایی با کیفیت را به همراه طراحی فوق‌العاده زیبا و هنری، یک جا خواهید داشت. برای افزایش قدرت باس در SP-i165 از درایو بلندگوی 40 میلی‌متری استفاده شده است. به علاوه، این بلندگو مجهز به باتری قابل شارژ نیز می‌باشد تا شما بتوانید با خانواده و دوستان در هر جا و در هر زمانی به موسیقی گوش دهید. شارژ این بلندگو بسیار ساده است، تنها کافیست آن را به ورودی USB کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل نمایید. می‌توانید SP-i165 را به هر نوع نوت‌بوک، تلفن همراه، پخش کننده موسیقی MP3, MP4 و هر دستگاهی که که دارای ورودی استاندارد 3.5 میلی‌متری باشد، متصل نمایید. این بلندگو در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز موجود است. از ویژگی‌های این بلندگو می‌توان شارژ سریع از طریق کابل USB و کیف صدای خوب اشاره کرد.

مشخصات محصولات
مشخصات فنی
نوع اتصالباسیم
اتصال دهندهجک 3.5 میلی‌متری صدا
نسبت سیگنال به نویز85dB
مشخصات اسپیکر
قطر بلندگو40 میلی‌متر
توان خروجی اسپیکر2 وات RMS
فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر170Hz~20KHz
توضیحاتبلندگوی همراه برای موبایل، تبلت، نوت بوک و دستگاه‌های پخش موسیقی MP3, MP4 و هر دستگاهی که که دارای ورودی استاندارد 3.5 میلی‌متری باشد
بلندگو با قطر 40 میلی‌متر برای افزایش قدرت باس و صدایی شفاف
چراغ نشانگر LED: رنگ آبی یعنی در حال کار و رنگ قرمز یعنی اتمام باتری/شارژ
دارای باتری لیتیمی؛ با قابلیت شارژ سریع توسط USB
طراحی شده در رنگ‌های : مشکی، سفید و قرمز
مشخصات دیگر
سایر مشخصاتهشت ساعت کار مداوم
محصولات مشاهده شده اخیر

اسپيکر کوچک و قابل حمل جنيوس اس پي-آي 165

  • نوع اتصال باسیم
  • اتصال دهنده جک 3.5 میلی‌متری صدا
  • نسبت سیگنال به نویز 85dB
  • قطر بلندگو 40 میلی‌متر
  • توان خروجی اسپیکر 2 وات RMS
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر 170Hz~20KHz
78,000 تومان

Genius Mini Portable Speaker SP-i165 , اسپيکر کوچک و قابل حمل جنيوس اس پي-آي 165

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول اسپيکر کوچک و قابل حمل جنيوس اس پي-آي 165 را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Genius Mini Portable Speaker SP-i165 در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای اسپيکر کوچک و قابل حمل جنيوس اس پي-آي 165 با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Genius Mini Portable Speaker SP-i165 با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های اسپيکر کوچک و قابل حمل جنيوس اس پي-آي 165 و مشخصات Genius Mini Portable Speaker SP-i165 در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای اسپيکر کوچک و قابل حمل جنيوس اس پي-آي 165 برای خرید محصول Genius Mini Portable Speaker SP-i165 با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید اسپيکر کوچک و قابل حمل جنيوس اس پي-آي 165 با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Genius Mini Portable Speaker SP-i165 با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Genius Mini Portable Speaker SP-i165 قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر اسپيکر کوچک و قابل حمل جنيوس اس پي-آي 165 می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای اسپيکر کوچک و قابل حمل جنيوس اس پي-آي 165 مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Genius Mini Portable Speaker SP-i165 با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.