تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS8985 سايز 55 اينچ

Samsung 55KS8985 Curved Smart LED TV 55 Inch

ناموجود
  • سايز صفحه 55 اينچ، تکنولوژي صفحه LED، نوع صفحه خميده
  • کيفيت تصوير Ultra HD - 4K، رزولوشن 2160 × 3840، نسبت تصوير 16:9
  • سيستم صوتي 2.1 کاناله، تعداد بلندگوها دو عدد، توان خروجي کلي صدا 40 وات، تعداد ساب ووفر يک عدد، توان کلي ساب ووفر 20 وات
  • تعداد درگاه‌هاي USB چهار عدد، تعداد درگاه هاي HDMI چهار عدد، تعداد رابط کامپوزيت يک عدد، تعداد رابط کامپوننت يک عدد
  • پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)، دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)، پشتیبانی از EPG،پشتیبانی از زیرنویس
معرفی اجمالی محصول

یکی از تلویزیون‌های نسبتا بزرگ برند «سامسونگ» (Samsung) مدل «55KS8985» است. این مدل در سال 2016 معرفی و وارد بازار شده است. طراحی متفاوت و ظاهر جذاب این محصول می‌تواند نظر هر مخاطب خوش‌سلیقه‌ را به خود جلب کند. ابعاد 55 اینچی آن برای سالن‌های نسبتا بزرگ کافی است و بینندگان می‌توانند به‌راحتی از زوایای گسترده‌ای به صفحه‌نمایش نگاه کنند. کیفیت تصویر آن 4K است و با نمایش تصویری بسیار باکیفیت، می‌تواند کوچک‌ترین جزئیات تصویر را برای شما نمایان کند. صدای تولیدشده از این تلویزیون قدرت نسبتا زیادی دارد. این مدل به کمک ساب‌ووفر تعبیه‌شده در آن قادر است درمجموع 40 وات صدا تولید کند که این میزان، نیاز اکثر کاربران را برآورده می‌کند و نیازی به بلندگوی جداگانه نیست. پشتیبانی این مدل از سیستم‌های صوتی رایج و پیشرفته‌، لذت‌بردن از یک فیلم را تکمیل می‌کند. گفتنی است که این محصول متفاوت، مجهز به رابط هوشمند تایزن است و کاربران می‌توانند به‌راحتی تنظیمات مورد نظر خود را روی تلویزیون انجام دهند و از امکاناتی همانند جست‌وجو در اینترنت و استفاده از اپلیکیشن‌هایی متنوع بهره‌مند شوند. همچنین، به‌وسیله‌ی قابلیت DLNAمی‌توانید تصویر در حال پخش از موبایل خود را روی تلویزیون داشته باشید. 55KS8985 مجهز به 3 درگاه USB و 4 درگاه HDMI است. از طریق ورودی USB، می‌توانید فلش‌مموری و یا هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل و از اطلاعات موجود در آن‌ها استفاده کنید؛ همچنین به‌وسیله‌ی پورت‌های HDMI می‌توانید دستگاه‎های صوتی و تصویری دیگری را که مجهز به این ورودی هستند، به تلویزیون متصل کنید تا با توجه به محتوای در حال پخش، تصاویر با کیفیت Full HD یا 4K منتقل شوند. برای اتصال این تلویزیون به پخش‌کننده‌های سی‌دی و یا دی‌وی‌دی قدیمی‌تر نیز، یک عدد رابط کامپوزیت و کامپوننت در بدنه‌ی این محصول تعبیه شده است تا کاربر بتواند بدون هیچ نگرانی، تلویزیون خود را با تمامی دستگاه‌های صوتی و تصویری هماهنگ کند. این مدل مجهز به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی است که دریافت کانال‌های دیجیتالی صدا و سیما را برای شما میسر می‌کند. کاربران می‌توانند بنابه سلیقه‌ی خود این تلویزیون را روی یک میز قرار دهند یا به‌وسیله‌ی یک پایه‌ی دیواری جداگانه آن را به دیوار متصل کنند و از فضای بیشتری بهره‌مند شوند. برای سهولت در استفاده از تلویزیون، یک ریموت‌کنترل هوشمند و کابل رابط به همراه محصول ارائه می‌شود.

کمپانی مشهور «سامسونگ» (Samsung) که در سال 1938 کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد، در سال 1978، اولین تلویزیون سیاه و سفید خود را معرفی کرد. البته در حال حاضر، به هیچ وجه امکان مقایسه‌ی آن با مدل‌های پر زرق و برق موجود در بازار نیست؛ مدل‌هایی متنوع با قابلیت‌های هوشمند، کیفیت تصویر 4K، صفحه‌های خمیده و هزاران قابلیت دیگر. نمی‌توان انکار کرد که یکی از مهم‌ترین وسایل سرگرمی خانواده‌ها جعبه‌ی جادویی است. بنا به سلیقه‌، بودجه و امکانات مورد نیاز، تلویزیون‌هایی که در منازل افراد وجود دارند، از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. کمپانی سامسونگ، یکی از پیشتازان ساخت تلویزیون در دنیا محسوب می‌شود که با تولید مدل‌های متنوع، در طرح و قیمت‌های متفاوت، نظر مخاطبان بسیار زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است. با وجود رقبای بسیار پرقدرت این تولید کننده‌ی کره‌ای، همچنان مشخصه‌های بارز تلویزیون‌های آن از سایر سازندگان مشهود است. این برند با در نظر گرفتن نیاز مشتریان متفاوت، همواره در تلاش حفظ تنوعی بی‌سابقه در محصولات خود بوده که تا حد بسیار زیادی توانسته گوی سبقت را از دیگر سازندگان برباید.

یکی از محصولات جذاب سامسونگ، مدل «55KS8985» است. این مدل در دسته‌ی تلویزیون‌های خمیده قرار دارد. تکنولوژی ساخت صفحه‌نمایش، LED است و با کیفیت تصویر 4K، تصویری فوق‌العاده را به نمایش می‌گذارد، طوری‌که بینندگان قادر به دیدن جزئیات هستند. رزولوشن آن 4 برابر HD و 2160×3840 پیکسل است. همانند اکثر مدل‌های 2015 به بعد سامسونگ، این مدل از تکنولوژی SUHD بهره‌مند است. به‌واسطه‌ی تکنولوژی «Moth Eye Structures»، از بازتاب نور‌ محیط به چشم بیننده جلوگیری می‌شود. سیستم صوتی هماهنگ با تصویر است و با دو بلندگوی 10واتی و یک ساب‌ووفر، قادر به تولید 40 وات صداست. به‌واسطه‌ی پشتیبانی این مدل از تکنولوژی‌های Dolby Digital Plus و DTSمی‌توانید با اتصال اسپیکرهای مجزا به تلویزیون، از صدایی باکیفیت و فراگیر بهره‌مند شوید. این محصول یک تلویزیون هوشمند است که با بهره‌مندی از سیستم‌عامل تایزن، امکانات متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کند. پردازنده‌ی داخلی آن چهارهسته‌ای است و پردازش تصاویر را با سرعت زیادی انجام می‌دهد. می‌توانید به لطف امکانات آن در اینترنت جست‌وجو کنید، تصاویر را با سایر دستگاه‌های دیجیتالی به اشتراک بگذارید و اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌ی خود را روی تلویزیون نصب کنید. برای این مدل، سه عدد پورت USB و چهار پورت HDMI در نظر گرفته شده است. کاربران می‎توانند فلش‌مموری و هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل و فایل‌های صوتی و تصویری موجود در آن را به صفحه‌‌نمایش 55 اینچی آن منتقل کنند؛ همچنین به‌واسطه‌ی ورودی HDMI می‌توانید پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری یا لپ‌تاپ خود را به تلویزیون متصل کرده و تصاویر را با کیفیت بالایی به آن منتقل کنید. از طریق خروجی صدای اپتیکال این مدل می‌توانید از سیستم صوتی دلخواه خود استفاده کنید. ریموت‌کنترل این تلویزیون از نوع هوشمند است و کارایی بسیار ساده‌ای دارد.

بدنه‌‎ی این محصول بسیار باریک است و صفحه‌نمایش آن، با زاویه‌ای ملایم به صورت خمیده ساخته شده است. این ملایمت که در ساخت بدنه به کار رفته است، باعث می‌شود با اتصال آن به دیوار، حس خوبی به شما القا شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل جدابودن پایه‌ها از هم، باید میزتلویزیونی عریض تهیه کنید که با ابعاد تلویزیون هم‌خوانی داشته باشد. رنگ پایه‌ها و قاب آن نقره‌ای است. می‌توان گفت که تقریبا تمام زاویه‌ی روبه‌رویی تلویزیون را صفحه‌نمایش فرا گرفته است.

به لطف کیفیت تصویر 4K که با رزولوشن 2160×3840 (8 میلیون پیکسل) محقق شده‌ است، می‌توانید تصاویر را بسیار واضح و حقیقی تماشا کنید؛ البته باید اشاره کرد که محتوای 4K با محدودیت مواجه است و به‌سادگی قابل دستیابی نیست. با وجود این محدودیت، قابلیت ارتقا تصاویر که سامسونگ برای این تلویزیون 55 اینچی خود در نظر گرفته است، تفاوت کیفیت تصویر آن را از مدل‌های دیگر مشخص می‌کند.

ساختار «Moth Eye» باعث شده ‌است تا نور محیط روی تصویر بی‌تاثیر و صفحه‌نمایش کاملا مات شود. این تکنولوژی که با الهام از چشم شب‌پره ابداع شده ‌است، با ساختاری شبکه‌ای، از بازتاب نور جلوگیری می‌کند. علاوه‌بر واضح‌شدن تصویر، این ویژگی باعث می‌شود رنگ‌های تصویر بیشتر به چشم بیایند؛ همچنین رنگ مشکی تصویر از عمق زیادی برخوردار است که باعث می‌شود تصویری بسیار واقعی به نمایش درآید. رنگ مشکی تصویر در این مدل بسیار عمیق است و تفکیک رنگ تصاویر را به‌خوبی انجام می‌دهد. تمامی این امکانات در کنار هم باعث می‌شوند تا بیننده در تصویر غرق شود و تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش داشته باشد.

این تلویزیون از نوع هوشمند است که به سیستم‌عامل تایزن مجهز شده‌ است. پردازنده‌ی داخلی چهارهسته‌ای آن، وظیفه‌ی پردازش تصاویر را برعهده دارد. به‌واسطه‌ی این سیستم‌عامل می‌توانید از امکانات هوشمندی ازجمله اشتراک‌گذاری تصاویر با سایر دستگاه‌های دیجیتالی، کنترل تلویزیون از طریق تلفن همراه و نصب و استفاده از اپلیکیشن‌های هوشمند بهره‌مند شوید. به‌واسطه‌ی قابلیت DLNA، می‌توانید تصویر در حال پخش از موبایل هوشمند خود را به تلویزیون انتقال دهید؛ همچنین برعکس این کار، از طریق قابلیت Mirroring ممکن می‌‎شود. در صورت اشتراک در حساب کاربری سامسونگ، می‌توانید از فروشگاه مخصوص، اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌ی خود را تهیه کنید؛ همچنین دانلود و استفاده از بازی‌های گوناگون برای کاربران میسر شده است. گیرنده‌ی دیجیتال داخلی این تلویزیون باعث می‌شود که کاربران نیازی به تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه نداشته باشند. فرمت‌های صوتی بسیار متنوعی در این تلویزیون پشتیبانی می‌شود تا کاربران با اتصال فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود به تلویزیون ناامید نشوند؛ حتی بعضی از فرمت‌های تخصصی نیز در این مدل قابل جرا هستند. یکی دیگر از جذابیت‌های این تلویزیون، پشتیبانی آن از زیرنویس با فرمت‌های SMI - SRT - SUB - SSA - XML – PSB است؛ یعنی اگر زیرنویس به صورت فایل جداگانه باشد، می‌توان از آن استفاده کرد. به واسطه‌ی ماشین زمان، می‌توانید برنامه‌ی در حال پخش از تلویزیون را به یک فیلم ویدئویی تبدیل کنید و در صورت نیاز به صحنه‌های قبلی بازگردید.

وجود سه عدد پورت USB، اتصال فلش‌مموری و هارداکسترنال را میسر می‌سازد. به دلیل تعدد این درگاه‌ها می‌توانید هم‌زمان از چند دستگاه متفاوت استفاده کنید؛ همچنین وجود چهار عدد پورت HDMI، امکان اتصال پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری ازجمله DVD Player و سینمای خانگی را فراهم کرده است؛ البته این اتصال می‌تواند از طریق رابط‌های کامپوننت و کامپوزیت صورت گیرد؛ اما HDMI انتقال تصاویر را با کیفیت بهتری ممکن می‌سازد. برای اتصال به اینترنت، کاربران می‌توانند از اتصال بی‌سیم Wi-Fi استفاده کرده یا اینکه کابل LAN مودم خود را به تلویزیون متصل کنند.‌ در رابطه با خروجی صدای اپتیکال این محصول، در بخش صدا توضیح داده شد.

«55KS8985» یک محصول بسیار کاربردی سامسونگ است که تمامی نیازهای کاربران حرفه‌ای را برآورده می‌کند و تجربه‌ی بهره‌مندی از امکانات مدرن یک تلویزیون را به آن‌ها هدیه می‌دهد. تمامی امکانات جذاب این تلویزیون، آن را به یک دستگاه هوشمند تبدیل کرده‌ است که می‌تواند استفاده‌ای بیشتر از یک تلویزیون را به کاربران حرفه‌ای ارائه کند. با تهیه‌ی این مدل، یک محصول حرفه‌ای و زیبا و مدرن را به منزل خود می‌آورید که شما را سرگرم و شاد می‌کند.

محصولات مشاهده شده اخیر

تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS8985 سايز 55 اينچ

  • سايز صفحه 55 اينچ، تکنولوژي صفحه LED، نوع صفحه خميده
  • کيفيت تصوير Ultra HD - 4K، رزولوشن 2160 × 3840، نسبت تصوير 16:9
  • سيستم صوتي 2.1 کاناله، تعداد بلندگوها دو عدد، توان خروجي کلي صدا 40 وات، تعداد ساب ووفر يک عدد، توان کلي ساب ووفر 20 وات
  • تعداد درگاه‌هاي USB چهار عدد، تعداد درگاه هاي HDMI چهار عدد، تعداد رابط کامپوزيت يک عدد، تعداد رابط کامپوننت يک عدد
  • پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)، دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)، پشتیبانی از EPG،پشتیبانی از زیرنویس
ناموجود

Samsung 55KS8985 Curved Smart LED TV 55 Inch , تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS8985 سايز 55 اينچ

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS8985 سايز 55 اينچ را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Samsung 55KS8985 Curved Smart LED TV 55 Inch در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS8985 سايز 55 اينچ با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Samsung 55KS8985 Curved Smart LED TV 55 Inch با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS8985 سايز 55 اينچ و مشخصات Samsung 55KS8985 Curved Smart LED TV 55 Inch در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS8985 سايز 55 اينچ برای خرید محصول Samsung 55KS8985 Curved Smart LED TV 55 Inch با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS8985 سايز 55 اينچ با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Samsung 55KS8985 Curved Smart LED TV 55 Inch با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Samsung 55KS8985 Curved Smart LED TV 55 Inch قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS8985 سايز 55 اينچ می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS8985 سايز 55 اينچ مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Samsung 55KS8985 Curved Smart LED TV 55 Inch با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.