شارژر فندکي تسکو مدل TCG 18

TSCO TCG 18 Car Charger

118,000 تومان
  • ولتاژ خروجي 5 ولت،تعداد درگاه خروجي 3
  • شدت جريان خروجي 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبايل
  • نوع درگاه خروجي USB 2.0
  • قابلیت اتصال و شارژ 3 دستگاه مختلف به طور همزمان
  • شدت جریان خروجیدر مجموع 4.8 آمپر،دارای نشانگر LED
  • جنس پلاستیک دارای کابل microUSB محافظت شده در برابر افزایش ولتاژ، جریان و دما
معرفی اجمالی محصول

با مدل «TCG 18» از سری شارژرهای فندکی‌ «تسکو»، باتری سه دستگاه مختلف خود را بدون نیاز به پریز برق، به‌طور همزمان در داخل خودرو شارژ کنید. این مدل سه درگاه خروجی USB دارد که برای اتصال و شارژ سه دستگاه مختلف به‌طور همزمان مناسب است. شدت‌جریان خروجی در این درگاه‌ها 2.4 آمپر و ولتاژ خروجی در آن 5.0 ولت است. همچنین زمانی‌که از هر سه درگاه خروجی این مدل به‌طور همزمان استفاده کنید، شدت‌جریان خروجی هر سه درگاه در مجموع 4.8 آمپر خواهد بود؛ بنابراین با استفاده از این مدل علاوه‌بر شارژ باتری گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال و موزیک‌پلیر امکان شارژ باتری انواع تبلت و آیپد را هم خواهید داشت. این شارژر فندکی 26 گرم وزن دارد و بدنه‌ی آن با استفاده از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. ولتاژ ورودی در آن مانند بیشتر شارژرهای فندکی 12 تا 24 ولت است و با درگاه فندک داخل خودروها سازگاری دارد.
برای استفاده از این مدل کافی است ابتدا شارژر فندکی تسکو را به‌طور مستقیم به درگاه فندک داخل خودروتان متصل کنید. در این حالت، نشانگر LED روی آن روشن می‌شود و نشان می‌دهد که برق درون شارژر جریان پیدا کرده است. حالا کافی است دستگاه موردنظرتان را با استفاده از یک کابل USB به یکی از درگاه‌ها متصل کنید و منتظر بمانید تا باتری آن به‌طور کامل شارژ شود. البته در بسته‌بندی این مدل از محصولات تسکو، یک کابل microUSB هم قرار گرفته است تا در صورت نیاز از آن برای شارژ باتری انواع گوشی‌های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های مجهز به درگاه microUSB استفاده کنید. مدل TCG 18 دربرابر افزایش ولتاژ، جریان و دما محافظت شده است. بنابراین اگر هنگام استفاده از شارژر، جریان یا ولتاژ به صورت ناگهانی کم و زیاد شود، هیچ خطری دستگاه متصل‌شده به آن را تهدید نخواهد کرد. اگر زمان زیادی از روز را داخل خودرو هستید و مدام برای تمام‌شدن شارژ باتری گوشی موبایل یا تبلتتان نگرانی دارید، این شارژر فندکی با وجود سه درگاه خروجی به شما کمک می‌کند که باتری دستگاه‌هایتان را بدون نیاز به پریز برق شارژ کنید.

محصولات مشاهده شده اخیر

شارژر فندکي تسکو مدل TCG 18

  • ولتاژ خروجي 5 ولت،تعداد درگاه خروجي 3
  • شدت جريان خروجي 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبايل
  • نوع درگاه خروجي USB 2.0
  • قابلیت اتصال و شارژ 3 دستگاه مختلف به طور همزمان
  • شدت جریان خروجیدر مجموع 4.8 آمپر،دارای نشانگر LED
  • جنس پلاستیک دارای کابل microUSB محافظت شده در برابر افزایش ولتاژ، جریان و دما
118,000 تومان

TSCO TCG 18 Car Charger , شارژر فندکي تسکو مدل TCG 18

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول شارژر فندکي تسکو مدل TCG 18 را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای TSCO TCG 18 Car Charger در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای شارژر فندکي تسکو مدل TCG 18 با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل TSCO TCG 18 Car Charger با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های شارژر فندکي تسکو مدل TCG 18 و مشخصات TSCO TCG 18 Car Charger در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای شارژر فندکي تسکو مدل TCG 18 برای خرید محصول TSCO TCG 18 Car Charger با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید شارژر فندکي تسکو مدل TCG 18 با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های TSCO TCG 18 Car Charger با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش TSCO TCG 18 Car Charger قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر شارژر فندکي تسکو مدل TCG 18 می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای شارژر فندکي تسکو مدل TCG 18 مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری TSCO TCG 18 Car Charger با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.