ماوس مخصوص بازی لاجیتک گیمینگ مدل G303 دادالوس اپکس پرفورمنس ادیشن

Logitech G303 Daedalus Apex Performance Edition Gaming Mouse

660,000 تومان
640,000 تومان
  • دقت: 200-12000 dpi
  • شتاب: G40
  • عمر دکمه ها: 20 میلیون کلیک
  • عمر صفحه کف موس: 250 کیلومتر
معرفی اجمالی محصول

در هسته ی G303 بهترین سنسور لاجیتک قرار گرفته است. سنسور PMW3366 با تکنولوژی Delta Zero که ردیابی دقیق را برای شما فراهم می کند، مشکلاتی که هنگام استفاده از موس با سرعت بالا ایجاد می شود را به حداقل می رساند و به شما اجازه می دهد با خیال راحت عکس العمل های سریع نشان دهید، بدون اینکه نگران مشکلی در ردیابی سنسور باشید. سنسور PMW3366 در هر حساسیتی که عمل کند بالاترین دقت و سریع ترین سرعت پاسخ گویی را دارد. همچنین سنسور می تواند با سطحی که روی آن از ماوس استفاده می کنید کاملا سازگار شود که در نتیجه lift-off distance کاهش می یابد و به سرعت پاسخ گویی نیز افزوده می شود.برای این تنظیمات به نرم افزار لاجیتک نیاز خواهید داشت.بخش گیمینگ لاجیتک از نظرات مشتریان استفاده کرده تا موسی با استاندارد های لازم برای گیمرهای حرفه ای بسازد. و از بهترین امکانات خود شامل سنسور PMW3366 در یک بدنه ی سبک و کم حجم استفاده کرده تا کیفیت عملکرد موس را به حداکثر برساند.این سیستم در G303 Deadalus Apex کلید ها را تا قبل از فشرده شدن محکم سر جای خود نگه می دارد و از هر گونه خطا در عملکرد موس جلوگیری می کند تا کلیک کردن با آن بهترین حس را داشته باشد. با این سیستم، فرمان های داخل بازی سریع، دقیق و روان اجرا خواهند شد.سنسور موجود در G303 Deadalus Apex خود را بر اساس سطحی که روی آن از موس استفاده می کنید بهینه سازی می کند تا lift-off distance کاهش یابد و دقت عملکرد و پاسخگویی بهتری داشته باشد.G303 از قبل برای موس پَدهای G240 و G440 لاجیتک هماهنگ و بهینه سازی شده است. برای دستیابی به بیشترین دقت ممکن می توانید از این ماوس پدها استفاده کنید.برای دسترسی به تنظیمات سنسور به نرم افزار گیمینگ لاجیتک نیاز دارید می توانید ماکروهای مورد علاقه ی خود را روی هر یک از6 کلید برنامه ریزی G303 کنید. کافی است یکی از هزاران پروفایل ذخیره شده روی PC را انتخاب کنید و با ذخیره کردن آن روی حافظه Onboard موس از انتخاب های مختلف بهره ببرید.برای برنامه ریزی دکمه ها نیاز به نرم افزار گیمینگ لاجیتک دارید اما برای استفاده از حافظه ی روی ماوس نیازی به این نرم افزار نیست.تا 3 پروفایل برای بازی های مختلف شامل ماکروها، نوردهی، سرعت پاسخ گویی و تنظیمات dpi را می توانید روی موس ذخیره کنید و روی سیستم های دیگر بدون نیاز به هیچ نرم افزاری از آنها استفاده کنید.برای تعریف و برنامه ریزی پروفایل ها نیاز به نرم افزار گیمینگ لاجیتک دارید.در هر شرایطی از بازی حرکت درست و دقیق را انجام دهید. با G303 می توانید میان 5 حساسیت مختلف سوئیچ کنید. از حساسیت بسیار پایین تا دقت حرکت در حد پیکسل، تا حرکات بسیار بسیار سریع دست، با فواصل 50 پیکسلی و خطای در حد صفر.

مشخصات محصولات
مشخصات کلی
ابعاد37 × 65 × 115 میلی‌متر
وزن127 گرم
تعداد کلیدها6 عدد
مشخصات فنی
نوع اتصالبا‌سیم
رابطپورت USB
نوع حسگراپتیکال
دقت12000dpi
نوع و تعداد باتریندارد
سیستم عامل سازگارWindows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista
قابلیت ویژهکابل بافته شده برای جلوگیری از گره خوردن
زمان پاسخ‌دهی 1 میلی‌ثانیه
حداکثر شتاب 40Gs
سرعت پیگیری اطلاعات 300 اینچ بر ثانیه
پردازشگر 32 بیتی ARM
دارای میکروسوییچ های مکانیکی
قابلیت تغییر رنگ نورپردازی ماوس (16.7 میلیون رنگ)
ضربه‌پذیری کلیدها تا 20 میلیون کلیک
قابلیت کارکردن با هر دو دست
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند، محصولات زیر را نیز خریده اند:

هدست مخصوص بازی لاجیتک گیمینگ مدل G633 Artemis Spectrum

  • درایور: 1.6 اینچی (40 میلی متر)
  • فرنکانس پاسخ دهی: Hz20 تا 20KHz
  • صداس سوراند 7.1 به همراه قابلیت حذف نویز میکروفون
  • نوردهی RGB
  • مقاوت ظاهری: Active 39 Ohms, Passive 5K Ohms
  • پورت USB و جک 3.5 میلی متری
1,560,000 تومان 1,520,000 تومان
محصولات مشاهده شده اخیر

ماوس مخصوص بازی لاجیتک گیمینگ مدل G303 دادالوس اپکس پرفورمنس ادیشن

  • دقت: 200-12000 dpi
  • شتاب: G40
  • عمر دکمه ها: 20 میلیون کلیک
  • عمر صفحه کف موس: 250 کیلومتر
660,000 تومان 640,000 تومان

Logitech G303 Daedalus Apex Performance Edition Gaming Mouse , ماوس مخصوص بازی لاجیتک گیمینگ مدل G303 دادالوس اپکس پرفورمنس ادیشن

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول ماوس مخصوص بازی لاجیتک گیمینگ مدل G303 دادالوس اپکس پرفورمنس ادیشن را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Logitech G303 Daedalus Apex Performance Edition Gaming Mouse در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای ماوس مخصوص بازی لاجیتک گیمینگ مدل G303 دادالوس اپکس پرفورمنس ادیشن با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Logitech G303 Daedalus Apex Performance Edition Gaming Mouse با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های ماوس مخصوص بازی لاجیتک گیمینگ مدل G303 دادالوس اپکس پرفورمنس ادیشن و مشخصات Logitech G303 Daedalus Apex Performance Edition Gaming Mouse در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای ماوس مخصوص بازی لاجیتک گیمینگ مدل G303 دادالوس اپکس پرفورمنس ادیشن برای خرید محصول Logitech G303 Daedalus Apex Performance Edition Gaming Mouse با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید ماوس مخصوص بازی لاجیتک گیمینگ مدل G303 دادالوس اپکس پرفورمنس ادیشن با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Logitech G303 Daedalus Apex Performance Edition Gaming Mouse با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Logitech G303 Daedalus Apex Performance Edition Gaming Mouse قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر ماوس مخصوص بازی لاجیتک گیمینگ مدل G303 دادالوس اپکس پرفورمنس ادیشن می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای ماوس مخصوص بازی لاجیتک گیمینگ مدل G303 دادالوس اپکس پرفورمنس ادیشن مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Logitech G303 Daedalus Apex Performance Edition Gaming Mouse با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.