مجموعه نرم‌ افزاری آی کینگ پرند 2018

Parand iKing 2018 Software

196,000 تومان
176,000 تومان
معرفی اجمالی محصول

iKING 2018، تنها مجموعه 100% سازگار با macOS High Sierra

مجموعه نرم افزاری iKING، شامل نسخه های Bootable و App Store از سیستم عامل macOS High Sierra به همراه نرم افزارهای اختصاصی مک در قالب ۲۴ عدد DVD 9GB بوده که کلیه نیازهای نرم افزاری شما را برطرف خواهد نمود. این محصول جامع، در برگیرنده نرم افزارهای منتخب کاربردی و تخصصی در تمامی زمینه ها بوده که پس از تست کامل نصب و کارکرد بر رویmacOS High Sierra ، با پشتیبانی فنی شرکت پرند عرضه می گردد.

ـ تنها مجموعه به همراه اتوران اختصاصی: اتوران، یک نرم افزار مدیریت محتوای جامع بوده که علاوه بر قابلیت جستجو و یافتن نرم افزارهای مورد نیاز، امکان دستیابی به اطلاعات هر نرم افزار را به صورت کامل مهیا می کند. همچنین اتوران به کاربران یاری رسانده تا به ساده ترین روش ممکن نرم افزارهای مورد نیاز خود را بر روی سیستم نصب کرده و از نحوه فعال سازی آنها آگاهی یابند. با استفاده از اتوران نیازی به دانستن محل قرارگیری برنامه ها نبوده و اتوران به صورت هوشمند شماره دیسک مورد نظر را در هنگام نصب از شما درخواست می کند.

مجموعه نرم افزاری iKING، تنها محصول عرضه شده به همراه اتوران اختصاصی بوده که می توان اتوران نوشته شده توسط برنامه نویسان شرکت پرند را در سه کلمه خلاصه نمود. پیشرفته، زیبا و سریع. این برنامه در عرض چند ثانیه اجرا شده و با تمامی نسخه های سیستم عامل مک سازگار است. اتوران iKING 2018 به صورت کامل از ابتدا بازنویسی شده است. از جمله ویژگی های اتوران جدید می توان به سازگاری کامل با دستگاه های جدید مک و سیستم فایلی APFS و همچنین سرعت اجرا و جستجوی بسیار سریع تر از گذشته اشاره کرد.

قرارگیری نسخه های Bootable و App Store از سیستم عامل macOS High Sierra

macOS High Sierra، نام نسل جدید از سیستم‌عامل مک بوده که تمرکز اصلی در آن افزایش سرعت مک و ارتقای عملکرد دستگاه شما در تمامی زمینه‌ها می‌باشد. تکنولوژی‌های جدید اضافه شده در قلب سیستم، دستگاه مک شما را قابل اعتمادتر، کاراتر و پاسخگوتر از قبل خواهد نمود. افزایش چشم‌گیر سرعت عملکرد دستگاه‌های مجهز به هاردهای SSD با استفاده از سیستم فایلی کاملا جدید APFS، اضافه شدن ابزارهای ویرایشی قدرتمند به Photos جهت ویرایش عکس‌ها، امکان تجربه واقعیت مجازی در مک، استفاده از حداکثر قدرت پردازنده گرافیکی با Metal 2 و جلوگیری از ردیابی شما توسط سایت‌های تبلیغاتی تنها بخشی از ویژگی‌های macOS High Sierra به شمار می‌روند.

در مجموعه iKING 2018، ویرایش 10.13 از سیستم عامل High Sierra در دو نسخه Bootable و App Store قرار گرفته است. چنانچه شما تنها قصد آپگرید کردن سیستم عامل خود به High Sierra را داشته باشید می توانید با استفاده از ویرایش App Store، بدون تغییر در تنظیمات و یا برنامه های نصب شده، نسخه مک خود را ارتقاء دهید. در صورتیکه سیستم عامل فعلی شما در دسترس نیست و یا می خواهید از ابتدا macOS و تمامی برنامه ها را نصب کنید، با استفاده از ویرایش Bootable می توانید دستگاه خود را بوت کرده و سیستم عامل را از روی DVD و یا با ساخت یک Flash Disk بر روی مک خود نصب کنید. آموزش نحوه ساخت فلش دیسک Bootable از سیستم عامل مک در داخل مجموعه قرار داده شده است.

برخی از ویژگی های مجموعه نرم افزاری iKING:

- آپدیت ترین مجموعه از نرم افزارهای اختصاصی سیستم عامل مک در قالب ۲۴ عدد DVD 9GB

- به همراه اتوران اختصاصی جدید با سرعت بیشتر و سازگاری کامل با تمامی مدل های مک

- قرارگیری نسخه های Bootable و App Store از سیستم عامل High Sierra با امکان Upgrade و نصب از طریق بوت

- تنها مجموعه عرضه شده به همراه جدیدترین درایورهای Boot Camp برای کلیه مدل های مک

- سازگاری و تضمین کارکرد صحیح 100% نرم افزارها با macOS High Sierra ویرایش 10.13

- راهنمای تصویری قدم به قدم جهت مشاهده مراحل فعال سازی کلیه نرم افزارها به زبان فارسی

- قرارگیری (Windows 10 Version 1709 (64-bit شامل تمامی ویرایش ها به صورت Bootable با امکان نصب در کنار سیستم عامل مک

- شامل تمامی برنامه های Adobe CC 2018 با پشتیبانی از زبان فارسی

- قرارگیری Microsoft Office 2016 شامل Word ،Excel ،PowerPoint و Outlook با پشتیبانی از زبان فارسی

- به همراه کتاب راهنمای ۱۴۴ صفحه ای تمام رنگی شامل راهنمای استفاده و مطالب آموزشی کاربردی

این محصول با شناسه اثر ۰۶۱۸۹۰-۰۳۲۰-۱۶ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است.

 

 

محصولات مشاهده شده اخیر

Parand iKing 2018 Software , مجموعه نرم‌ افزاری آی کینگ پرند 2018

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول مجموعه نرم‌ افزاری آی کینگ پرند 2018 را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Parand iKing 2018 Software در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای مجموعه نرم‌ افزاری آی کینگ پرند 2018 با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Parand iKing 2018 Software با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های مجموعه نرم‌ افزاری آی کینگ پرند 2018 و مشخصات Parand iKing 2018 Software در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای مجموعه نرم‌ افزاری آی کینگ پرند 2018 برای خرید محصول Parand iKing 2018 Software با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید مجموعه نرم‌ افزاری آی کینگ پرند 2018 با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Parand iKing 2018 Software با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Parand iKing 2018 Software قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر مجموعه نرم‌ افزاری آی کینگ پرند 2018 می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای مجموعه نرم‌ افزاری آی کینگ پرند 2018 مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Parand iKing 2018 Software با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.