هدست بی سیم جبرا مدل Jabra Halo

Jabra Halo Smart Wireless Headset

1,140,000 تومان
1,038,000 تومان
  • مدت زمان شارژ باتری در حالت استندبای: 22 روز
  • محدوده عملکرد بلوتوث: 10 متر
  • قابلیت مشاهده میزان باتری باقی مانده روی گوشی های موبایل اندروید (با اپلیکیشن)
  • دارای میکروفن 10 میلی‌متری
  • دارای 3 تو گوشی اضافه
  • دارای کابل شارژ
معرفی اجمالی محصول

با هدست بی‌سیم «جبرا» مدل «Halo Smart» هم از گوش‌کردن به موسیقی لذت ببرید و هم به‌راحتی تماس‌هایتان را مدیریت کنید. این محصول 38 گرم وزن دارد، سبک است و می‌تواند مدت‌زمان زیادی شارژ نگه دارد. قسمت خمیده‌ی آن روی گردن قرار می‌گیرد و اسپیکرها از طریق کابل نازکی به پنل گردنی متصل هستند. شما در صورت استفاده‌نکردن از اسپیکرها می‌توانید آن‌ها را از گوش خارج کرده و به دور گردن آویزان کنید. باتری لیتیومی در این هدست قابلیت 17 ساعت مکالمه‌‌ی مداوم یا 15 ساعت پخش موسیقی را برایتان فراهم خواهد کرد. همچنین این باتری در حالت آماده‌به‌کار، قادر است تا 22 روز دوام داشته باشد و هدست را روشن نگه دارد.

زمان استفاده از این محصول، نگران وزش باد و اکوی صدا در هنگام مکالمه نباشید. میکروفون 10 میلی‌متری این هدست، خاصیت کاهش نویز دارد و مانع از تداخل سروصداهای ناخواسته در مکالمات می‌شود. روی لبه‌های این هدست دکمه‌هایی تعبیه شده است که از آن‌ها برای کنترل صدا، موسیقی و مدیریت تماس استفاده می‌شود. با هدست بلوتوث جبرا مدل Halo Smart تماس‌های ورودی خود را مدیریت کرده و در هر شرایطی به موسیقی موردعلاقه‌تان گوش دهید.

مشخصات محصولات
مشخصات کلی
قابلیت پخش موسیقیدارد
قابلیت کنترل صدا و موزیکدارد
راهنمای صوتیدارد
مشخصات دیگر
وزن38 گرم
ورژن بلوتوث4.0
مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه17 ساعت
NFCندارد
مشخصات دیگر مدت زمان شارژ باتری برای پخش موسیقی: 15 ساعت
مدت زمان شارژ باتری در حالت استندبای: 22 روز
محدوده عملکرد بلوتوث: 10 متر
قابلیت مشاهده میزان باتری باقی مانده روی گوشی های موبایل اندروید (با اپلیکیشن)
دارای میکروفن 10 میلی‌متری
دارای 3 تو گوشی اضافه
دارای کابل شارژ
محصولات مشاهده شده اخیر

هدست بی سیم جبرا مدل Jabra Halo

  • مدت زمان شارژ باتری در حالت استندبای: 22 روز
  • محدوده عملکرد بلوتوث: 10 متر
  • قابلیت مشاهده میزان باتری باقی مانده روی گوشی های موبایل اندروید (با اپلیکیشن)
  • دارای میکروفن 10 میلی‌متری
  • دارای 3 تو گوشی اضافه
  • دارای کابل شارژ
1,140,000 تومان 1,038,000 تومان

Jabra Halo Smart Wireless Headset , هدست بی سیم جبرا مدل Jabra Halo

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول هدست بی سیم جبرا مدل Jabra Halo را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Jabra Halo Smart Wireless Headset در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای هدست بی سیم جبرا مدل Jabra Halo با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Jabra Halo Smart Wireless Headset با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های هدست بی سیم جبرا مدل Jabra Halo و مشخصات Jabra Halo Smart Wireless Headset در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای هدست بی سیم جبرا مدل Jabra Halo برای خرید محصول Jabra Halo Smart Wireless Headset با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید هدست بی سیم جبرا مدل Jabra Halo با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Jabra Halo Smart Wireless Headset با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Jabra Halo Smart Wireless Headset قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر هدست بی سیم جبرا مدل Jabra Halo می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای هدست بی سیم جبرا مدل Jabra Halo مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Jabra Halo Smart Wireless Headset با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.