کاور سيليکوني اپل براي گوشي موبايل آيفون 7 پلاس

Apple Silicone Cover For iPhone 7 Plus

270,000 تومان
138,000 تومان
  • جنسسيليکوني
  • محافظت کامل از قاب پشتی و لبه ها
  • دارای پوششی برای محافظت از دکمه ها
  • دارای لبه های برآمده برای محافظت از صفحه نمایش و دوربین روی سطوح تخت
معرفی اجمالی محصول

این کاور با بهره‌گیری از سیلیکون ساخته شده و داخل آن با استفاده از لایه‌ای از جنس میکروفایبر پوشانده شده است. کاور سیلیکونی «اپل» قابلیت انعطاف‌پذیری ندارد و در زمان استفاده از آن قاب، پشتی و لبه‌های دستگاه به طور کامل پوشانده می‌شوند. این پوشش باعث می‌شود لبه‌ها و قاب پشتی دستگاه در برابر خط‌وخش مقاوم شده و ضربه‌ها آسیب کمتری به آن وارد کنند. البته توجه داشته باشید که این کاور تنها در برابر ضربه‌های نه‌چندان سخت مقاومت دارد و نباید انتظار محافظت در برابر ضربه‌های سخت را از آن داشته باشید؛ همچنین باید بدانید که در این کاور هیچ پوششی برای لبه‌ی پایینی گوشی موبایل در نظر گرفته نشده و در زمان استفاده از آن باید بیشتر مراقب این نواحی باشید. همچنین این موضوع را هم باید در نظر داشته باشید که فاقد پوشش بودن لبه‌ی پایینی دستگاه باعث می‌شود دسترسی به درگاه‌ لایتنینگ و اسپیکر گوشی موبایل زمانی که از این کاور استفاده می‌کنید آسان بوده و هیچ مانعی برای شما وجود نداشته باشد.
کاور سیلیکونی اپل، جنس نرمی دارد و زمانی که آن را در دستتان گرفته و لمس می‌کنید، احساس خوشایندی خواهید داشت. این کاور رنگ‌بندی‌های متنوعی دارد و ابعاد آن برای گوشی موبایل آیفون 7 پلاس مناسب خواهد بود. طبق اظهارات سایت اپل، طراحی این کاور توسط تیم طراحی گوشی‌های آیفون صورت می‌گیرد. پس قطعا این کاور با گوشی موبایل شما تطابق و سازگاری بالایی دارد و می‌تواند به‌خوبی از دستگاه محافظت کند.

محصولات مشاهده شده اخیر

کاور سيليکوني اپل براي گوشي موبايل آيفون 7 پلاس

  • جنسسيليکوني
  • محافظت کامل از قاب پشتی و لبه ها
  • دارای پوششی برای محافظت از دکمه ها
  • دارای لبه های برآمده برای محافظت از صفحه نمایش و دوربین روی سطوح تخت
270,000 تومان 138,000 تومان

Apple Silicone Cover For iPhone 7 Plus , کاور سيليکوني اپل براي گوشي موبايل آيفون 7 پلاس

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول کاور سيليکوني اپل براي گوشي موبايل آيفون 7 پلاس را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Apple Silicone Cover For iPhone 7 Plus در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای کاور سيليکوني اپل براي گوشي موبايل آيفون 7 پلاس با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Apple Silicone Cover For iPhone 7 Plus با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های کاور سيليکوني اپل براي گوشي موبايل آيفون 7 پلاس و مشخصات Apple Silicone Cover For iPhone 7 Plus در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای کاور سيليکوني اپل براي گوشي موبايل آيفون 7 پلاس برای خرید محصول Apple Silicone Cover For iPhone 7 Plus با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید کاور سيليکوني اپل براي گوشي موبايل آيفون 7 پلاس با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Apple Silicone Cover For iPhone 7 Plus با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Apple Silicone Cover For iPhone 7 Plus قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر کاور سيليکوني اپل براي گوشي موبايل آيفون 7 پلاس می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای کاور سيليکوني اپل براي گوشي موبايل آيفون 7 پلاس مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Apple Silicone Cover For iPhone 7 Plus با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.