کنسول بازي سوني مدل Playstation 4 کد Region 2 - CUH-1216A - ظرفيت 500 گيگابايت

Sony PlayStation 4 Region 2 CUH-1216A 500GB

8,878,000 تومان
  • پردازند ‏AMD Jaguar Processor ‎- 8 Cores
  • پردازنده گرافیکی 1.84Flops‏,‏ AMD Radeon Graphics Core
  • ظرفیت حافظه‏ 500 گیگابایت
  • حافظه رم ‏8GB
معرفی اجمالی محصول

کنسول بازی «پلی‌استیشن 4» (Playstation 4) یکی از محصولات بسیار پرطرفدار کمپانی «سونی» (Sony) است. این کنسول با امکانات پیشرفته‌ای تولید شده و قادر است نیاز گیمرهای حرفه‌ای را برآورده کند. این وسیله از طریق بازی‌های هیجان‌انگیز و باکیفیت‌، بازیکنان را به وجد می‌آورد تا لحظاتی لذت‌بخش را تجربه کنند. این مدل با قابلیت اتصال هم‌زمان حداکثر 4 دسته‌، در بازی‌های جمعی مانند فوتبال، بسیار پرکاربرد واقع می‌شود و بازی دسته‌جمعی در کنار دوستان را امکان‌پذیر می‌کند. برای بازی‌های این محصول، از دیسک‌های Blu-ray و DVD استفاده می‌شود تا به این ترتیب برای کاربران، امکان بهره‌مندی از بازی‌هایی با حجم و کیفیت بالا فراهم شود. با اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN، کاربران می‌توانند بازی‌ موردنظرشان را پس از عضویت در شبکه‌ی PSN با پرداخت هزینه، خریداری و سپس دانلود کنند. همچنین از طریق این ویژگی، می‌توانید کنسول خود را به‌روزرسانی کنید تا از امکانات آنلاین آن بهره‌مند شوید. این به‌روزرسانی به صورت مداوم از شرکت سونی ارائه می‌شود و در صورت آپدیت‌نکردن، گیمرها از امکانات آنلاین محروم می‌شوند. گفتنی است در استفاده‌ی اولیه از این کنسول هم این آپدیت باید انجام شود. همچنین برای بازی آنلاین از راه دور با دوستان، کاربران باید دارای حساب کاربری Playstaion Plus باشند. پلی‌استیشن 4 با ریجن‌های متفاوتی تولید می‌شود که از نظر ظاهری، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تفاوتی با یکدیگر ندارند و فقط دوشاخه‌ی برق آن‌ها متفاوت است. همچنین زمانی‌که بخواهید از بازی‌های دانلودشده استفاده کنید، ریجن بازی می‌تواند با ریجن کارت PSN متفاوت باشد و فقط در صورت نیاز به استفاده از محتوای اضافه‌ی بازی یعنی (DLC)، ریجن بازی باید با اکانت کاربر یکسان باشد و همچنان ریجن کنسول در این مورد بی‌تاثیر است. درمجموع اگر کارت PSN شما و بازی خریداری‌شده در یک ریجن باشند، با هیچ محدودیتی روبه‌رو نخواهید بود. برای توضیح در رابطه با امکانات سخت‌افزاری این مدل، می‌توان گفت که پردازشگر اصلی و گرافیکی این محصول، از قدرت بالایی برخوردار است. ظرفیت هارددیسک این مدل، 500 گیگابایت است و فضای لازم را برای نصب و اجرای بازی فراهم می‌کند. به خاطر داشته باشید که برای استفاده از بازی‌، پس از نصب آن باید دیسک به صورت فیزیکی داخل دستگاه قرار داده شود. این امر برای بازی‌هایی که به صورت آنلاین خریداری می‌شوند، متفاوت است و دیگر نیازی به دیسک نیست. دسته‌های بازی در این کنسول، به صورت بی‌سیم (Wireless) متصل شده و محدودیت طول کابل از بین می‌رود. البته شارژ دسته‌ها از طریق یک کابل Micro USB صورت می‌گیرد. برای اتصال بعضی از لوازم جانبی به این محصول، تکنولوژی بلوتوث و یک عدد پورت USB برای آن در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی پلی‌استیشن 4 در صورت نیاز باید به صورت جداگانه تهیه شود؛ اما بدون این پایه هم کنسول به صورت عمودی می‌ایستد. به همراه این محصول، یک عدد هدست، یک عدد دسته‌ی DualShock 4 و کابل‌های رابط ارائه می‌شود و فاقد بازی است.

 

مشخصات محصولات
مشخصات کلی
نوع درایو بازیBlu-ray / DVD-ROM
نسخه ی کپی خور شدهندارد
پردازشگر
پردازشگر اصلی CPUAMD "Jaguar" Processor - 8 Cores
پردازشگر گرافیکی GPU1.84Flops, AMD Radeon Graphics Core
حافظه RAM8GB GDDR5
خروجی / ورودی
خروجی تصویرHDMI 1080p
خروجی صدااپتیکال
شبکه بی سیم Wi-Fiبله
بلوتوثبله
پورت USBبله
شبکه Ethernetبله
سایر قابلیت ها
هارد دیسکبله
ظرفیت هارد دیسک500 گیگابایت
دسته بی سیمبله
کارت خوانخیر
سایر امکانات- مجهز به بلوتوث نسخه 2.1 (EDR)
- دارای پورت USB 3.0
اقلام همراه کنسول- دسته بازی Dual Shock 4
- هدست مونو
- کابل برق
- کابل HDMI
- کابل USB
- دفترچه راهنما
محصولات مشاهده شده اخیر

کنسول بازي سوني مدل Playstation 4 کد Region 2 - CUH-1216A - ظرفيت 500 گيگابايت

  • پردازند ‏AMD Jaguar Processor ‎- 8 Cores
  • پردازنده گرافیکی 1.84Flops‏,‏ AMD Radeon Graphics Core
  • ظرفیت حافظه‏ 500 گیگابایت
  • حافظه رم ‏8GB
8,878,000 تومان

Sony PlayStation 4 Region 2 CUH-1216A 500GB , کنسول بازي سوني مدل Playstation 4 کد Region 2 - CUH-1216A - ظرفيت 500 گيگابايت

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول کنسول بازي سوني مدل Playstation 4 کد Region 2 - CUH-1216A - ظرفيت 500 گيگابايت را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Sony PlayStation 4 Region 2 CUH-1216A 500GB در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای کنسول بازي سوني مدل Playstation 4 کد Region 2 - CUH-1216A - ظرفيت 500 گيگابايت با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Sony PlayStation 4 Region 2 CUH-1216A 500GB با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های کنسول بازي سوني مدل Playstation 4 کد Region 2 - CUH-1216A - ظرفيت 500 گيگابايت و مشخصات Sony PlayStation 4 Region 2 CUH-1216A 500GB در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای کنسول بازي سوني مدل Playstation 4 کد Region 2 - CUH-1216A - ظرفيت 500 گيگابايت برای خرید محصول Sony PlayStation 4 Region 2 CUH-1216A 500GB با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید کنسول بازي سوني مدل Playstation 4 کد Region 2 - CUH-1216A - ظرفيت 500 گيگابايت با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Sony PlayStation 4 Region 2 CUH-1216A 500GB با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Sony PlayStation 4 Region 2 CUH-1216A 500GB قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر کنسول بازي سوني مدل Playstation 4 کد Region 2 - CUH-1216A - ظرفيت 500 گيگابايت می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای کنسول بازي سوني مدل Playstation 4 کد Region 2 - CUH-1216A - ظرفيت 500 گيگابايت مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Sony PlayStation 4 Region 2 CUH-1216A 500GB با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.