کیبورد مکانیکی و مخصوص بازی ریزر گیمینگ مدل بلک ویدو کروما تورنمت ادیشن

Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma Clicky Mechanical Gaming Keyboard

2,238,000 تومان
  • پنج دکمه Macro با امکان تنظیم بسیار سریع و راحت
  • آپشن های ویژه  مُد گیمینگ
  • پورت های Audio و Mic
  • پورت USB
  • فرکانس پاسخ دهی1000Hz
  • کابل با پوشش بافته شده
معرفی اجمالی محصول

سوئیچ های مکانیکی Razer که به صورت ویژه برای گیم ساخته شده است از لحاظ عمل کردن کلیدها در مطلوب ترین فاصله ممکن قرار گرفته و سرعت و دقت عکس العملی که در اختیار شما می گذارد بی نظیر است. این سوئیچ های مکانیکی از زمان معرفی شان تا بحال همواره به عنوان استانداردی جدید ستایش شده اند.همچنین سوئیچ های مکانیکال گیمینگ Razer همواره ثابت کرده اند که برای گیم بهترینند. این سوئیچ ها هم سطح کیفیِ بالا و هم دوام و مقاوت قابل اطمینانی را بدون هیچ گونه کمبود ارائه می دهند. حال این تکنولوژی و طراحی کاملا توسط خود Razer مهندسی و ساخته می شود و حساسیت در تولید آن به مراتب بیشتر است و محصول تولید شده عملا تا 80 میلیون بار فشار داده شدن را تاب خواهد آورد.هر کلید از کیبوردTournoment Edition Razer Blackwidow  به طور جداگانه قابل تنظیم و شخصی سازی است با بیش از 16 میلیون رنگ برای انتخاب. که به راحتی و از طریق برنامه Razer Synapse قابل اجراست.

 

مشخصات محصولات
ابعاد30 × 154 × 366 میلی‌متر
وزن 950 گرم
نوع-اتصال با سیم
نوع-رابط پورت USB
تعداد-کلیدها 87 عدد
ورودی-usb ندارد
ورودی هدفون ندارد
ضربه‌پذیری80 میلیون ضربه
نوع کابلدارای روکش الیافی
مقاوم در مقابل نفوذ مایعاتندارد
کیبورد.چراغ‌ پس زمينه صفحه کليدندارد
کیبورد.حروف حک شده فارسيندارد
سایر قابلیت‌های صفحه کلیددارای کیف حمل
کابل USB با قابلیت جدا شدن
دارای نور پس‌زمینه کلیدها با 16.8 میلیون رنگ
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند، محصولات زیر را نیز خریده اند:

ماوس پد ریزر مدل Sphex V2 سایز Regular

  • ابعاد0.5 × 254 × 355 میلی‌متر
  • وزن51 گرم
  • بخش استراحتگاه مچ دستندارد
  • سازگاری با ماوس‌های لیزری و اپتیکال
  • دارای روکش بسیار بادوام از جنس پلی‌کربنات
198,000 تومان
محصولات مشاهده شده اخیر

کیبورد مکانیکی و مخصوص بازی ریزر گیمینگ مدل بلک ویدو کروما تورنمت ادیشن

  • پنج دکمه Macro با امکان تنظیم بسیار سریع و راحت
  • آپشن های ویژه  مُد گیمینگ
  • پورت های Audio و Mic
  • پورت USB
  • فرکانس پاسخ دهی1000Hz
  • کابل با پوشش بافته شده
2,238,000 تومان

Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma Clicky Mechanical Gaming Keyboard , کیبورد مکانیکی و مخصوص بازی ریزر گیمینگ مدل بلک ویدو کروما تورنمت ادیشن

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول کیبورد مکانیکی و مخصوص بازی ریزر گیمینگ مدل بلک ویدو کروما تورنمت ادیشن را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma Clicky Mechanical Gaming Keyboard در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای کیبورد مکانیکی و مخصوص بازی ریزر گیمینگ مدل بلک ویدو کروما تورنمت ادیشن با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma Clicky Mechanical Gaming Keyboard با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های کیبورد مکانیکی و مخصوص بازی ریزر گیمینگ مدل بلک ویدو کروما تورنمت ادیشن و مشخصات Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma Clicky Mechanical Gaming Keyboard در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای کیبورد مکانیکی و مخصوص بازی ریزر گیمینگ مدل بلک ویدو کروما تورنمت ادیشن برای خرید محصول Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma Clicky Mechanical Gaming Keyboard با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید کیبورد مکانیکی و مخصوص بازی ریزر گیمینگ مدل بلک ویدو کروما تورنمت ادیشن با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma Clicky Mechanical Gaming Keyboard با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma Clicky Mechanical Gaming Keyboard قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر کیبورد مکانیکی و مخصوص بازی ریزر گیمینگ مدل بلک ویدو کروما تورنمت ادیشن می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای کیبورد مکانیکی و مخصوص بازی ریزر گیمینگ مدل بلک ویدو کروما تورنمت ادیشن مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma Clicky Mechanical Gaming Keyboard با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.