X-Energy

ایکس-انرژی X-Energy

شرکت «ایکس-انرژی» ( X-Energy) کار حرفه‌ای خود را در سال 2009 آغاز کرد و پس از چند سال باتری‌ ایکس-انرژی X-Energy را به بازار عرضه کرد. ایکس-انرژی X-Energy از سال 2009 مدل‌های متنوع پاوربانک ایکس-انرژی X-Energy را نیز به بازار عرضه کرده است. خصوصیت اصلی محصولات ایکس-انرژی X-Energy را می‌توان استفاده از مواد اولیه مرغوب دانست. فلش‌مموری USB ایکس-انرژی X-Energy نیز از دیگر محصولات این شرکت هستند که از تنوع زیادی برخوردارند. ایکس-انرژی X-Energy همراه با کارت‌های حافظه‌ در فضاهای متنوع برای استفاده‌های مختلف تولید شده‌اند. شرکت ایکس-انرژی X-Energy در تلاش است تا با محصولات ارزان خود بتواند طرفدارانی را در بازاهای جهانی برای خود دست‌وپا کند و از این طریق رشد شرکت خود را سریع‌تر کند.

 فلش‌مموری ایکس-انرژی X-Energy را که از بدنه‌ای مقاوم بهره می‌برد، روانه بازار کرده است. فلش‌مموری ایکس-انرژی X-Energy از طریق رابط USB2.0 به کامپیوتر متصل می‌شود و می‌تواند اطلاعات را با سرعت مناسب انتقال دهد. متأسفانه شرکت ایکس-انرژی X-Energyاطلاعاتی بابت سرعت انتقال اطلاعات توسط  فلش‌مموری ایکس-انرژی X-Energy  ارائه نکرده ولی سرعت استاندارد برای انتقال اطلاعات از طریق رابط USB2.0  برابر با 480 مگابیت بر ثانیه است. شرکت سازنده در بخش بالایی فلش‌مموری ایکس-انرژی X-Energy  شیاری برای اتصال فلش‌مموری به جاسوئیچی تعبیه کرده است. این شیار می‌تواند احتمال گم‌شدن  فلش‌مموری ایکس-انرژی X-Energy را تا حد زیادی کاهش دهد. درپوش محافظ نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.  فلش‌مموری ایکس-انرژی X-Energy  در ظرفیت‌های مختلفی ارائه شده که با توجه به میزان اطلاعاتی که نیاز به ذخیره‌سازی دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.  فلش‌مموری ایکس-انرژی X-Energy  با سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز به‌خوبی سازگار است. گفتنی است این محصول در برابر شوک، اثرانگشت و گردوغبار مقاوم است.

هدفون ایکس-انرژی X-Energy هدفونی پرکاربرد برای استفاده‌‌ی تمامی افراد است. هدفون ایکس-انرژی X-Energy از طریق جک 3.5 میلی‌متری و بلوتوث به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. جنس پوشش گوشی‌های هدفون ایکس-انرژی X-Energy از چرم مصنوعی است که هنگام استفاده از آن احساس خستگی نخواهید کرد. هدفون ایکس-انرژی X-Energy از باتری داخلی به عنوان منبع‌تغذیه استفاده می‌کند. با این حال هم‌چنان می‌توانید جک 3.5 میلی‌متری صدا را به آن متصل کنید و از گوشی دان به موسیقی لذت ببرید. البته در نظر داشته باشید زمانی که می‌خواهید از طریق بلوتوث و به صورت بی‌سیم از هدفون ایکس-انرژی X-Energy استفاده کنید لازم است تا از طریق پورت microUSB آن را شارژ کنید. در هدفون ایکس-انرژی X-Energy شیار کارت حافظه وجود دارد. وزن دستگاه 164 گرم است و سنگینی آن روی سر اصلا آزاردهنده نیست. این موضوع باعث شده بتوانید بدون ایجاد خستگی تا مدت‌ زیادی از هدفون ایکس-انرژی X-Energy استفاده کنید. این مدل از نوع روگوشی است و طراحی مطلوبی دارد. هدفون ایکس-انرژی X-Energy دارای گوشی‌هایی با قابلیت تا شدن است تا فضای کمی اشغال کند.هدفون ایکس-انرژی X-Energy برای استفاده روزمره انتخاب رضایت بخشی است.

 براي انتخاب ارزان ترين محصولات ایکس-انرژی X-Energy و با کيفيت ترين  محصولات ایکس-انرژی X-Energy به فروشگاه اينترنتي تي ام پرشيا که به عنوان نمايندگي فروش انواع  محصولات ایکس-انرژی X-Energy با قيمت مناسب شرايطي را فراهم آورده است سر بزنيد، محصولات ایکس-انرژی X-Energy با قيمت عالي در فروشگاه اينترنتي تي ام پرشيا براي مقايسه، بررسي، انتخاب کمترين قيمت محصولات ایکس-انرژی X-Energy.