عطر جیبی

عطر جیبی
اکثر عطرها از لوکس ترین آنها تا ارزان قیمت ترینشان ماندگاری نسبتا کوتاهی دارند و حداقل روزی چندبار باید تجدید شوند، بدیهی است که این امر مستلزم بودن عطر در کیف، میز یا جیب شما است. بسیاری از افراد بنا به دلایلی همچون قیمت بالای عطر مورد استفاده خود و یا وزن زیاد آن، از همراه داشتن عطر در جیب یا کیفشان خودداری می کنند. به وجود آمدن عطر جیبی و ادکلن جیبی در نوع زنانه و مردانه به همین دلایل است. مصرف کنندگان عطر بواسطه تردد روزانه شان در سطح شهر و محل کار نیاز به عطری مشابه با عطر مورد علاقه خود دارند که به لحاظ فیزیکی سبک بوده و قیمت نسبتا اقتصادی داشته باشد.


انواع برند ادکلن و عطر جیبی
برندهای بیشماری تمرکز خود بر روی تولید انواع عطرو ادکلن جیبی خوشبو گذاشته اند ولی بهترین آنها که جزو سلاطین تولید کننده عطر جیبی خودکاری و عطر جیبی کتابی به شمار می آیند برندهای شناخته شده عطر بیک (Bic)، عطر جیبی امپر (Emper)، اسمارت (Smart)، ژک ساف (Jacsaf)، اکو (Ecco)، اسکلاره (Sclaree)، هیدالو (HIDALO) و دکلت (Decolt) هستند. سهم عمده بازار ادکلن جیبی متعلق به این چند برند است. این برندها سعی می کنند با الگو قرار دادن بهترین و مشهور ترین عطرهای دنیا، رایحه ای مشابه با آنها در قالب ادکلن و عطر جیبی تولید کنند.


انواع رایحه های عطر و ادکلن جیبی
رایحه ادکلن و عطرخودکاری و کتابی هیچ مغایرتی با سایر عطرها ندارد. در تمامی رایحه های گرم، خنک، شیرین، تلخ و ملایم عطر جیبی تولید شده است. به عنوان مثال اغلب عطرهای جیبی مردانه برند ژک ساف رایحه شیرین و گرم دارند و مناسب استفاده در فصول سرد سال هستند. اکثر آقایان و خانم های خوش استایل و خوش سلیقه راجع به استفاده ازادکلن های جیبی با رایحه های خنک و ملایم در فصول گرم و رایحه های شیرین و گرم در فصول سرد آگاهی دارند.


خرید انواع عطر جیبی
نمونه های تقلبی و بی کیفیت عطرهای جیبی در بازار به وفور یافت می شود. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما جهت خرید عطر جیبی زنانه و مردانه خوشبو خرید اینترنتی آنها است. فروشگاه آنلاین دیجی کالا طبق روال همیشگی تمام محصولات خود را با ضمانت کیفیت و اصالت کالا به فروش می رساند. با توجه به اینکه اغلب کالاهای این فروشگاه آنلاین از تخفیفات ویژه ای بهره مند می شوند شما خریدی ارزان قیمت و مناسب را تجربه خواهید کرد.