Kingmax

 Kingmax محصلات کینگ مکث

شرکت کینگ مکث Kingmax یکی از تولید کنندگان انواع حافظه در سطح جهانی می باشد. این شرکت در سال 1989 در تایوان تاسیس شد و توانست طی سال های فعالیت خود گواهی نامه ISO-9001 و همچنین Taiwan Excellence Award در سال 1999 را کسب کند. کینگ مکث Kingmax همچنین موفق به کسب دو نشان دیگر Taiwan Excellence Award شده که نشان از موفق عمل کردن  کینگ مکث Kingmax در زمینه تولید محصولات حافظه می باشد.  کینگ مکث Kingmax همچنین در تولید ابزارهای قابل حمل ذخیره سازی اطلاعات از جمله SSD، USB Flash و SD Card نیز جزو برترین شرکت ها به شمار می رود و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.

کمپانی "کینگ مکس" (Kingmax) با دستی پر به استقبال بهار رفته است.این برند سری جدید حافظه های رم،سالید و فلش درایو های OTG خود را از روز گذشته روانه بازار کرد.

در قسمت حافظه های رم،خانواده ZEUS به همراه دو استاندارد DDR4 و DDR3 روانه بازار شده اند.هیت سینک های آلومینیومی با رنگ ای متفاوت می تواند تشیص تفاوت ها را آسان سازد.این حافظه ها در ماژول های 4 الی 32 گیگابایت تولید شده اند و  کینگ مکث Kingmax  آنها را بهینه و استیبل برای انجام بازی ها عنوان کرده است.در زئوس های DDR4 فرکانس این حافظه ها از 2800 الی 3200 مگاهرتز است و در مدل ها DDR3 فرکانس کاری آنها از 1600 الی 2133 ست شده است.

یکی از نکات برجسته  کینگ مکث Kingmax ،قیمت تمام شده بسیار مناسب به نسبت رقبا است.لازم به ذکر است که خانواده زئوس برای کار در کنار پردازنده های اسکای لیک مناسب هستند.

براي انتخاب ارزان ترين محصولات کینگ مکث Kingmax و با کيفيت ترين محصولات کینگ مکث Kingmax به فروشگاه اينترنتي تي ام پرشيا که به عنوان نمايندگي فروش انواع محصولات کینگ مکث Kingmax با قيمت مناسب شرايطي را فراهم آورده است سر بزنيد، محصولات کینگ مکث Kingmax با قيمت عالي در فروشگاه اينترنتي تي ام پرشيا براي مقايسه، بررسي، انتخاب کمترين قيمت محصولات کینگ مکث Kingmax.