تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS9995 سايز 55 اينچ

Samsung 55KS9995 Curved Smart LED TV 55 Inch

ناموجود
  • سايز صفحه 55 اينچ، تکنولوژي صفحه QD-LED، نوع صفحه خميده
  • کيفيت تصوير Ultra HD - 4K، نسبت تصوير 16:9، مجهز به تکنولوژی Quantum Dot، مجهز به تکنولوژی HDRpro، درای کیفیت هشت میلیون پیکسلی
  • سيستم صوتي 4.1 کاناله، تعداد بلندگوها چهار عدد، توان خروجي کلي صدا 60 وات، توان هر بلندگو 10 وات
  • تعداد ساب ووفر يک عدد، توان کلي ساب ووفر 20 وات، سيستم‌هاي صوتيDolby Digital، Dolby Digital Plus، DTS
  • تعداد درگاه‌هاي USB سه عدد، تعداد درگاه هاي HDMI چهار عدد، تعداد رابط کامپوزيت يک عدد، تعداد رابط کامپوننت يک عدد
  • پشتیبانی از ماشین زمان، دارای قابلیت تصویر در تصویر، دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)، پشتیبانی از EPG، پشتیبانی از زیرنویس
معرفی اجمالی محصول

مدل «55KS9995» یکی از تلویزیون‌های پرکاربرد «سامسونگ» (Samsung) است. این مدل که در سال 2016 معرفی شده است، صفحه‌ای خمیده دارد که حالت لوکس و مدرن را به بیننده القا می‌کند. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است که تصویری چشم‌نواز با وضوح زیاد را به نمایش می‌گذارد. رزولوشن 2160×3840 برای این مدل در نظر گرفته شده که با سایز 55 اینچی آن هماهنگ است. متناسب با کیفیت بسیار زیاد تصویر، سیستم صوتی این محصول 4.1 کاناله است و صدا از یک ساب‌ووفر و چهار بلندگوی مجزا پخش می‌شود. توان خروجی آن درمجموع 60 وات است که می‌توان گفت تا حدودی کاربران را از تهیه‌‌ی سیستم صوتی مجزا بی‌نیاز می‌کند. با وجود این، برای مدل 55KS9995 خروجی صدای اپتیکال در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز، کاربر بتواند سینمای خانگی یا ساندبار خود را به آن متصل کند. یکی از ویژگی‌های بسیار پرکاربرد 55KS9995رابط هوشمند «تایزن» (Tizen) است. از طریق این سیستم‌عامل، امکانات بسیار جذابی ازجمله جست‌وجو در اینترنت، اشتراک‌گذاری تصویر سایر دستگاه‌های دیجیتالی مانند لپ‌تاپ، تبلت یا موبایل با تلویزیون فراهم می‌شود. اتصال این محصول به اینترنت از دو راه ورودی LAN یا Wi-Fi صورت می‌گیرد. این تلویزیون مجهز به سه عدد پورت USB است که پخش محتوای دلخواه کاربران را از تلویزیون بسیار ساده کرده است؛ همچنین برای اتصال سایر پخش‌کننده‌ها به تلویزیون چهار عدد ورودی HDMI در نظر گرفته شده است. از این طریق، تصاویر با کیفیت Full HD یا 4K انتقال پیدا می‌کنند. گیرنده‌ی دیجیتال داخلی این مدل، امکان دریافت مستقیم کانال‌های دیجیتالی صداوسیما را از آنتن فراهم می‌کند. ریموت‌کنترل این تلویزیون، ترکیبی از ابعاد یک کنترل عادی و کارایی یک مدل هوشمند است که برای آن "قابلیت ریموت‌کنترل روی صفحه" تعبیه شده است. کار با این ریموت بسیار ساده و لذت‌بخش است. به همراه این محصول کابل برق و دفترچه‌ی راهنما نیز ارائه می‌شود.

اولین روزی که «جعبه‌ی جادویی» ساخته شد، تصوری راجع به شکل امروزی آن وجود نداشت. کسی نمی‌دانست که روزی تلویزیون‌ها با ضخامتی کمتر از یک بند انگشت ساخته خواهند شد؛ اما رفته‌رفته، شکل ظاهری آن‌ها روند مثبتی را طی کرد تا اینکه امروز همگان با تلویزیون‌های خمیده و ضخامت بسیار کم آن‌ها آشنا شده‌اند. البته، امکانات آن‌ها نیز از این روند صعودی جا نمانده‌اند و روز به روز باعث شگفت‌زده شدن مخاطبان شده‌اند. تصاویر سیاه و سفید جای خود را به رنگ‌های زنده و وضوح بسیار بالایی داده‌اند، دکمه‌های بزرگ روی بدنه‌ی تلویزیون، به انواع مختلف ریموت‌کنترل‌های هوشند تبدیل شده‌اند. امکانات هوشمند متنوع و هزاران قابلیت دیگر، از جمله ویژگی‌های جالب تلویزیون‌های امروزی ست که همگی با آن‌ها آشنایی داریم. کمپانی سامسونگ در تولید تلویزیون‌های خود، روند جدیدی را پیش گرفته است و مدل‌های خمیده‌ی بسیاری را روانه‌ی بازار کرده است. ظرافتی که این سازنده‌ی کره‌ای برای این مدل‌ها در نظر گرفته‌است، به ندرت در مدل‌های پرچم‌دار سایر سازندگان پیدا می‌شود. البته رقابت موجود در بازارهای جهانی، باعث شده‌است که تا حدی پیشرفت تمامی سازندگان کمتر مورد توجه کاربران واقع شود.

تلویزیون سامسونگ، مدل «55KS9995» یکی از مدل‌های فوق‌العاده این برند است که با طراحی جذاب و بدنه‌ای مقاوم ساخته‌شده است. کیفیت تصویر 4K است و کاربران می‌توانند از محتوای پرحجم خود استفاده کنند. سیستم صوتی آن نیز هماهنگ با تصویر بسیار شفاف آن طراحی شده است. در این تلویزیون، صدا به واسطه‌ی 4 اسپیکر و یک ساب‌ووفر پخش می‌شود و توان کلی صدای آن 60 وات است. 55KS9995 یک تلویزیون هوشمند است که همانند تمامی مدل‌های سامسونگ، سیستم‌عامل تایزن برای آن در نظر گرفته شده است. به لطف این قابلیت، شما می‌توانید از امکانات بسیار متنوع و جالبی همانند جست‌وجو در اینترنت، نصب و اجرای اپلیکیشن‌های دلخواه، انجام بازی و اشتراک گذاری تصاویر بهره‌مند شوید. گیرنده‌دیجیتال داخلی این تلویزیون، با تیونر DVB-T2 وظیفه‌ی دریافت و پخش کانال‌های تلویزیونی را بر عهده دارد. این مدل مجهز به سه عدد درگاه USB است که وظیفه‌ی انتقال فایل‌های صوتی و تصویری را بر عهده دارد. همچنین پورت‌های HDMI این مدل، باعث می‌شود تا بتوانید سایر دستگاه‌های دیجیتالی را به تلویزیون خود متصل کنید. پورت‌های کامپوننت و کامپوزیت نیز، برای اتصال دستگاه‌های قدیمی‌تر تعبیه شده‌اند. شما می‌توانید به واسطه‌ی پورت LAN و یا اتصال بی‌سیم Wi-Fi به اینترنت متصل شوید. خروجی صدای دیجیتال آن از نوع اپتیکال است و کاربران می‌توانند در صورت نیاز سیستم صوتی خود را به تلویزیون متصل کنند. ریموت‌کنترل آن نیز از نوع هوشمند است و کارایی بسیار ساده‌ای دارد.

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم، این مدل یک تلویزیون 4K است و با رزولوشن 2160 × 3840 پیکسلی ساخته‌شده است. محتوای 4K، بیشتر مورد استفاده‌ی کاربران حرفه‌ای قرار می‌گیرد و تا حد زیادی با محدودیت مواجه است؛ اما وجود قابلیت ارتقا تصاویر باعث می‌شود تا کاربران بتوانند تصاویری نزدیک به 4K را تماشا کنند، حتی اگر فایل در حال پخش دارای این کیفیت نباشد. فناوری مشکی عمیق «Precision Black» باعث می‌شود تا نورهای اضافی محیط از تصویر حذف شوند و بینندگان قادر به دیدن تصویری بسیار واضح باشند؛ و در نهایت سامسونگ با اضافه کردن قابلیت HDR امکانات تصویری این تلویزیون را تکمیل کرده است. حتما بارها تجربه کرده‌اید که با عکس گرفتن از یک منظره‌ی زیبا با یک دوربین معمولی، احساس کنید که تصویر به زیبایی منظره نیست و رنگ‌ها به اندازه‌ی کافی زنده نیستند. این امر به این دلیل است که چشم شما قابلیت HDR دارد و می‌تواند رنگ‌ها را به راحتی از یکدیگر تفکیک کند؛ اما دوربین‌های معمولی فاقد این ویژگی هستند. کار اصلی این ویژگی تفکیک کردن سطوح روشن و تیره‌ی تصاویر و گسترش دادن طیف رنگی آن‌ها است. درنتیجه با تماشای فیلم از این تلویزیون، به هیچ وجه ناامید نخواهید شد!

این تلویزیون با بهره‌مندی از سیستم‌عامل تایزن، امکان دسترسی راحت و سریع کاربران را به برنامه‌های تلویزیونی را فراهم می‌کند. همچنین، از این طریق شما می‌توانید با استفاده از جست‌و‌جو گر اینترنت، به صفحات دلخواه خود بروید و یا این‌که به صورت آنلاین فیلم تماشا کنید. همچنین، با عضویت در حساب کاربری سامسونگ، می‌توانید به دانلود بازی و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود بپردازید. قابلیت جذاب دیگری که برای این مدل در نظر گرفته شده، راه‌های ارتباطی DLNA و Mirroring است. این دو قابلیت نقش مکمل یک دیگر را بازی می‌کنند. Mirroring باعث می‌شود تا شما بتوانید تصویر در حال پخش از موبایل هوشمند خود را به تلویزیون 55 اینچی منتقل کنید. DLNA نیز وظیفه‌ی انتقال تصویر تلویزیون به موبایل و یا سایر دستگاه‌های دیجیتالی مانند لپ تاپ بر عهده دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مفید آن، پشتیبانی از زیرنویس‌ها با فرمت‌های متنوع است. به واسطه‎ی این قابلیت شما می‌توانید به راحتی فایل زیرنویس مربوط به فیلم را اجرا کنید. همچنین، این پرچم‌دار سامسونگ، به راحتی می‌تواند فال‌های صوتی و تصویری متنوعی را اجرا کند تا کاربران بتوانند از اطلاعات خود استفاده کنند. گیرنده دیجیتال داخلی آن، با تیونر DVB-T2، مخاطبان را از تهیه‌ی دستگاهی جداگانه بی‌نیاز می‌کند. در صورت استفاده از قابلیت ماشین زمان «Time Shift»، برنامه‌های تلویزیونی در زمان پخش بر روی حافظه‌ی جانبی ذخیره می‌شود و شما می‌توانید حین تماشا، به لحظات قبلی بازگردید.

محصولات مشاهده شده اخیر

تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS9995 سايز 55 اينچ

  • سايز صفحه 55 اينچ، تکنولوژي صفحه QD-LED، نوع صفحه خميده
  • کيفيت تصوير Ultra HD - 4K، نسبت تصوير 16:9، مجهز به تکنولوژی Quantum Dot، مجهز به تکنولوژی HDRpro، درای کیفیت هشت میلیون پیکسلی
  • سيستم صوتي 4.1 کاناله، تعداد بلندگوها چهار عدد، توان خروجي کلي صدا 60 وات، توان هر بلندگو 10 وات
  • تعداد ساب ووفر يک عدد، توان کلي ساب ووفر 20 وات، سيستم‌هاي صوتيDolby Digital، Dolby Digital Plus، DTS
  • تعداد درگاه‌هاي USB سه عدد، تعداد درگاه هاي HDMI چهار عدد، تعداد رابط کامپوزيت يک عدد، تعداد رابط کامپوننت يک عدد
  • پشتیبانی از ماشین زمان، دارای قابلیت تصویر در تصویر، دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)، پشتیبانی از EPG، پشتیبانی از زیرنویس
ناموجود

Samsung 55KS9995 Curved Smart LED TV 55 Inch , تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS9995 سايز 55 اينچ

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS9995 سايز 55 اينچ را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Samsung 55KS9995 Curved Smart LED TV 55 Inch در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS9995 سايز 55 اينچ با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Samsung 55KS9995 Curved Smart LED TV 55 Inch با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS9995 سايز 55 اينچ و مشخصات Samsung 55KS9995 Curved Smart LED TV 55 Inch در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS9995 سايز 55 اينچ برای خرید محصول Samsung 55KS9995 Curved Smart LED TV 55 Inch با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS9995 سايز 55 اينچ با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Samsung 55KS9995 Curved Smart LED TV 55 Inch با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Samsung 55KS9995 Curved Smart LED TV 55 Inch قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS9995 سايز 55 اينچ می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55KS9995 سايز 55 اينچ مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Samsung 55KS9995 Curved Smart LED TV 55 Inch با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.