کارت شبکه بی‌سیم و USB تی پی-لینک مدل TL-WN823N

TP-LINK TL-WN823N 300Mbps Wireless N Mini USB Adapter

106,000 تومان
100,000 تومان
  • سرعت وایرلس 300Mbps، ایده آل جهت استریمینگ فایل های مدیا و بازی تحت شبکه
  • ابعاد بسیار کوچک، جابجایی بسیار آسان و عملکرد قابل اطمینان
  • دارای حالت کاری Soft AP – تبدیل شبکه سیمی وارد شده به کامپیوتر و لپ تاپ به یک شبکه بی سیم
  • راه اندازی آسان یک شبکه امن وایرلس از طریق فشردن دکمه WPS
معرفی اجمالی محصول

کارت شبکه بی سیم USB شرکت تی پی لینک مدل TL-WN823N جهت اتصال کامپیوتر و یا لپ تاپ به یک شبکه پر سرعت وایرلس طراحی شده است. ابعاد بسیار کوچک این دستگاه جابجایی آن را بسیار آسان نموده است. علاوه بر این، TL-WN823N دارای ویژگی هایی مانند حالت کاری Soft AP، راه اندازی آسان با یک دکمه و نرم افزار ساده تنظیمات است که آن را به انتخابی ایده آل جهت اتصال به شبکه های بی سیم تبدیل می کند.

کارت شبکه وایرلس TL-WN823N با بهره گیری از فناوری پیشرفته MIMO و سرعت وایرلس 300Mbps قادر است اتصال وایرلس سریع و امن را برقرار سازد که جهت استریمینگ ویدئو و بازی تحت شبکه بسیار مناسب می باشد. همچنین TL-WN823N هنگام اتصال به دستگاه های دارای استاندارد بی سیم نوع N، بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد اما می تواند در شبکه هایی با استاندارد وایرلس IEEE 802.11b/g نیز به خوبی کار کند.

ویژگی ها:

  • با سرعت بی سیم 300Mbps سری N مناسب برای پخش ویدیویی HD یا تماسهای تلفنی اینترنتی
  • طراحی بسیار کوچک برای حمل آسان همراه با عملکرد بالا و قابل اطمینان
  • پشتیبانی از حالت Ad Hoc برای اتصال مستقیم به کارت شبکه های بی سیم دیگر
  • پشتیبانی از حالت SoftAP برای تبدیل یک اتصال اینترنت کابلی به یک PC و یا لپ تاپ به اینترنت Wi-Fi
  • رمزگذاری امنیتی آسانی بی سیم با فشردن دکمه WPS
  • سازگاری یکپارچه با استاندارد 802.11b/g/n
  • پشتیبانی از رمزگذاریهای 64/128 بیتی WEP,WPA/WPA2,WPA-PSK/WPA2-PSK
محصولات مشاهده شده اخیر

کارت شبکه بی‌سیم و USB تی پی-لینک مدل TL-WN823N

  • سرعت وایرلس 300Mbps، ایده آل جهت استریمینگ فایل های مدیا و بازی تحت شبکه
  • ابعاد بسیار کوچک، جابجایی بسیار آسان و عملکرد قابل اطمینان
  • دارای حالت کاری Soft AP – تبدیل شبکه سیمی وارد شده به کامپیوتر و لپ تاپ به یک شبکه بی سیم
  • راه اندازی آسان یک شبکه امن وایرلس از طریق فشردن دکمه WPS
106,000 تومان 100,000 تومان

TP-LINK TL-WN823N 300Mbps Wireless N Mini USB Adapter , کارت شبکه بی‌سیم و USB تی پی-لینک مدل TL-WN823N

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول کارت شبکه بی‌سیم و USB تی پی-لینک مدل TL-WN823N را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای TP-LINK TL-WN823N 300Mbps Wireless N Mini USB Adapter در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای کارت شبکه بی‌سیم و USB تی پی-لینک مدل TL-WN823N با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل TP-LINK TL-WN823N 300Mbps Wireless N Mini USB Adapter با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های کارت شبکه بی‌سیم و USB تی پی-لینک مدل TL-WN823N و مشخصات TP-LINK TL-WN823N 300Mbps Wireless N Mini USB Adapter در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای کارت شبکه بی‌سیم و USB تی پی-لینک مدل TL-WN823N برای خرید محصول TP-LINK TL-WN823N 300Mbps Wireless N Mini USB Adapter با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید کارت شبکه بی‌سیم و USB تی پی-لینک مدل TL-WN823N با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های TP-LINK TL-WN823N 300Mbps Wireless N Mini USB Adapter با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش TP-LINK TL-WN823N 300Mbps Wireless N Mini USB Adapter قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر کارت شبکه بی‌سیم و USB تی پی-لینک مدل TL-WN823N می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای کارت شبکه بی‌سیم و USB تی پی-لینک مدل TL-WN823N مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری TP-LINK TL-WN823N 300Mbps Wireless N Mini USB Adapter با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.