جاروبرقی صنعتی گرین مدل H703A

3,860,000 تومان
3,398,000 تومان
  • ابعاد 70x56x93 سانتی‌متر
  • وزن 32 کیلوگرم
  • توان 1300 وات
  • ولتاژ ورودی 220 ولت
معرفی اجمالی محصول

جاروبرقی صنعتی سه موتور اتوماتیک دارای توانایی بالا و کارکرد چند منظوره می باشد که با قدرت مکش بالا می تواند آب و خاک را از سطوح مختلف جمع کند. ای محصول دارای چهار چرخ بسیار روان و مقاوم و با قابلیت چرخش 360 درجه و سیم بسیار بلند آن می تواند در منازل و سالن های بزرگ کار کند. جنس بدنه ی این دستگاه از فلز و با روکش کروم می باشد و در آن شیار هایی وجود دارد که باعث مقاومت بیشتر محصول در برابر فشار و ضربه می شود. جاروبرقی صنعتی سه موتور GREEN دارای بدنه ی عایق در برابر گرد و غبار می باشد. برای جمع آوری گرد و خاک ، مایعات و... بر روی سطح زمین و یا کنج و گوشه های سطوح که قابل دسترسی نمی باشد این محصول می تواند گزینه ی مناسبی باشد و دارای قدرت بسیار بالا می باشد و می توان در مراکز بزرگ و کارخانجات از آن کمک گرفت. موتور های این دستگاه از نوع دو پروانه آب و خاک است که دارای حجم مکش بالا می باشد. دارای موتور آمی تک است قدرت موتور 1300 W است قابلیت قرار دادن پاکت یکبار مصرف و دارای قابلیت جدا شدن سطل از شاسی می باشد.

مشخصات محصولات
مشخصات
ابعاد70x56x93 سانتی‌متر
وزن32 کیلوگرم
جنس بدنهفلز
توان1300 وات
ولتاژ ورودی220 ولت
تعداد موتورسه عدد
میزان فشار مکش هوا1300 بار
دبی هوا13 مترمکعب بر ساعت
ظرفیت مخزن اصلی70 لیتر
قابلیت جمع کردن آبدارد
ظرفیت مخزن آب70 لیتر
نشانگر پربودن مخزنندارد
پایه‌ی چرخ‌داردارد
جنس چرخپلاستیک
فیلتردارد
نوع فیلترهوا
قابلیت شستشوی فیلتردارد
دستگیره جهت جابجاییدارد
جمع‌کننده‌ کابل خودکارندارد
لوله تلسکوپیدارد
حداکثر طول لوله2.5 سانتی‌متر
طول شلنگ2.5 متر
طول کابل برق10 متر
میزان صدای تولیدی70 دسی‌بل
اقلام همراهلوله خرطومی 2.5 متر - لوله استیل دو تکه - پارویی مکش آب - پارویی مکش خاک - پارویی فرش و موکت
سایر توضیحاتجاروبرقی سه موتوره اتوماتیک GREEN با موتور مکنده قوی مناسب جمع آوری آب و خاک و قابل استفاده در کارواش ها، مساجد ،صنایع و کارخانجات
محصولات مشاهده شده اخیر

جاروبرقی صنعتی گرین مدل H703A

  • ابعاد 70x56x93 سانتی‌متر
  • وزن 32 کیلوگرم
  • توان 1300 وات
  • ولتاژ ورودی 220 ولت
3,860,000 تومان 3,398,000 تومان

, جاروبرقی صنعتی گرین مدل H703A

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول جاروبرقی صنعتی گرین مدل H703A را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای جاروبرقی صنعتی گرین مدل H703A با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های جاروبرقی صنعتی گرین مدل H703A و مشخصات در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای جاروبرقی صنعتی گرین مدل H703A برای خرید محصول با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید جاروبرقی صنعتی گرین مدل H703A با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر جاروبرقی صنعتی گرین مدل H703A می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای جاروبرقی صنعتی گرین مدل H703A مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.