شارژر فندکی انکر مدل A2310 به همراه پایه نگهدارنده و کابل microUsb

420,000 تومان
378,000 تومان
  • ابعاد 28 × 28 × 65 میلی‌متر، وزن 27 گرم
  • ولتاژ ورودی 12 - 24 ولت، ولتاژ خروجی 5 ولت
  • شدت جریان خروجی 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی 2 عدد، نوع درگاه خروجی USB 3.0
  • شدت جریان خروجی در مجموع: 4.8 آمپر، حداکثر توان خروجی: 24 وات
معرفی اجمالی محصول

مدل «A2310» از سری شارژرهای «Anker» با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع با توان 42 وات طراحی و ساخته شده است. با کمک این شارژر می‌توانید باتری گوشی موبایل یا تبلت خود را با سرعتی 85 درصد سریع‌تر از شارژرهای معمولی، شارژ کرده و در وقتتان صرفه‌جویی کنید. روی بدنه‌ی این شارژر، دو درگاه خروجی USB وجود دارد. یکی از این درگاه‌ها به فناوری شارژ سریع مجهز شده و درگاه دوم آن مجهز به Power IQ و سیستم ایمنی MultiProtect است. زمانی‌که ولتاژ خروجی در این شارژر 3.6 تا 6.5 ولت باشد، شدت‌جریان خروجی آن 3 آمپر است. همچنین وقتی ولتاژ خروجی بین 6.5 تا 9 ولت باشد، شدت‌جریان خروجی 2.7 آمپر شده و زمانی‌که ولتاژ خروجی این درگاه بین 9 تا 12 ولت شود،
پایه نگهدارنده موبایل «انکر» مدل «Air Vent A7144H11» به درچه هوای خودرو متصل می‌شود و می‌تواند گوشی موبایل را به کمک نگه‌دارنهدهای خود نگه دارد. این پایه از مواد باکیفیت و نشکن ساخته شده است و با دریچه هوای تمامی خودروها سازگار است. این پایه به راحتی و بدون دردسر به دریچه هوای خودرو متصل می‌شود و قابل استفاده است. محور پشتی این پایه امکان چرخش 360 درجه را فراهم می‌کند. دو دسته‌ی نگهدارنده کناری این پایه قابل تنظیم هستند این پایه محکم و مطمئن گوشی شما را در هنگام رانندگی در دسترس شما قرار می‌دهد.
کابل مدل “A8133 Powerline” انکر امکان تبدیل درگاه USB به microUSB را فراهم می‌کند. با این کابل می توانید دستگاه‌های مجهز به درگاه microUSB را شارژ کنید و با آن انتقال اطلاعات انجام دهید. این کابل از روکش PVC بهره می‌برد و در برابر خمیدگی‌های احتمالی مقاومت می‌کند.

مشخصات محصولات
مشخصات
ابعاد28 × 28 × 65 میلی‌متر
وزن27 گرم
ولتاژ ورودی12 - 24 ولت
ولتاژ خروجی5 ولت
شدت جریان خروجی2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
تعداد درگاه خروجی2 عدد
نوع درگاه خروجیUSB 3.0
توضیحات شدت جریان خروجی در مجموع: 4.8 آمپر
- حداکثر توان خروجی: 24 وات
قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت همزمان
دارای نشانگر شارژ
قابلیت تشخیص خودکار شدت جریان مورد نیاز برای شارژ هر دستگاه
محافظت شده در برابر افزایش جریان، ولتاژ و اتصال کوتاه
محصولات مشاهده شده اخیر

شارژر فندکی انکر مدل A2310 به همراه پایه نگهدارنده و کابل microUsb

  • ابعاد 28 × 28 × 65 میلی‌متر، وزن 27 گرم
  • ولتاژ ورودی 12 - 24 ولت، ولتاژ خروجی 5 ولت
  • شدت جریان خروجی 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی 2 عدد، نوع درگاه خروجی USB 3.0
  • شدت جریان خروجی در مجموع: 4.8 آمپر، حداکثر توان خروجی: 24 وات
420,000 تومان 378,000 تومان

, شارژر فندکی انکر مدل A2310 به همراه پایه نگهدارنده و کابل microUsb

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول شارژر فندکی انکر مدل A2310 به همراه پایه نگهدارنده و کابل microUsb را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای شارژر فندکی انکر مدل A2310 به همراه پایه نگهدارنده و کابل microUsb با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های شارژر فندکی انکر مدل A2310 به همراه پایه نگهدارنده و کابل microUsb و مشخصات در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای شارژر فندکی انکر مدل A2310 به همراه پایه نگهدارنده و کابل microUsb برای خرید محصول با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید شارژر فندکی انکر مدل A2310 به همراه پایه نگهدارنده و کابل microUsb با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر شارژر فندکی انکر مدل A2310 به همراه پایه نگهدارنده و کابل microUsb می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای شارژر فندکی انکر مدل A2310 به همراه پایه نگهدارنده و کابل microUsb مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.