فرمان بازی لاجیتک گیمینگ G29

Logitech G29 Driving Force Racing Wheel

6,400,000 تومان
6,200,000 تومان
  • ابعاد 300 * 323 * 426 میلیمتر
  • وزن 7.2 کیلوگرم
  • نوع اتصال USB
  • دنده دارد
  • چرخش فرمان 900 درجه
  • دارای دکمه‌های کنترلی پلی‌استیشن
معرفی اجمالی محصول

فرمان بازی لاجیتک جی مدل logitech G G920 به دستگاه های Xbox One ،PC متصل می شود. این محصولات به صورت فرمان، پدال و دنده تولید شده اند.

با دو موتور قدرتمند در فرمان ماشین می توانید باز خورد دقیقی از شبیه سازی و تاثیر حرکت خودرو در شرایط مختلف را احساس می کنید. چرخش ۹۰۰ درجه سمت چپ به راست که معادل دو و نیم دور می باشد، به شما اجازه شبیه سازی کامل داخلی خودرو مخصوصا در پیچ های تند را می دهد. دسترسی به تمامی دکمه های کنترل بر روی فرمان تمامی نیاز شما به دسته را بر طرف می کند.علاوه بر دنده ای که به صورت جداگانه می توانید تهیه کنید تا شرایط واقعی خودرو را شبیه سازی کنید، نوع دیگری از دنده نیز بر روی فرمان است که برای ماشین های خاص نیز در شرایط واقعی به همین صورت است. در واقع در هر دو صورت شما کنترل دستی دنده را در اختیار خواهید داشت.

جنس پدال تمام استیل می باشد و وزن آن به صورتی است که کاملا شبیه به پدال های خودرو می باشند. جنس بخش زیرین پدال از پلاستیک است و در چهار گوشه آن پایه های پلاستیکی قرار داد که پس از قرار گیری بر روی سنگ یا پارکت در هنگام استفاده سر نخورد. سطح غیر مسطح پدال و طراحی ارگونومی آن باعث می شود تا خستگی در هنگام بازی در قسمت کف پا نداشته باشید.

لاجیتک بعد از شنیدن تمامی نظرات درباره فرمان بازی به مدت چهار سال، تمامی نظرات مثبتی که باعث بهبود و پیشرفت این تجهیزات می شد را تفکیک و آن ها را در فرمان گیمینگ جدید خود اجرایی کرد.
لاجیتک G920 اولین محصول برای Xbox ONEاست. ساخت این فرمان ترکیبی که قابلیت اتصال به هر دو دستگاه ایکس باکس و کامپیوتر را داشته باشد، در حقیقت بعد از درخواست های بسیار مکرر علاقه مندان به بازی و محصولات لاجیتک از این شرکت صورت گرفت.

مشخصات محصولات
مشخصات فیزیکی
ابعاد 300 * 323 * 426 میلیمتر
وزن7.2 کیلوگرم
مشخصات فنی
نوع اتصالUSB
قابلیت شوکدارد
سازگار باPlayStation 4, PlayStation 3, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7
دندهدارد
پدالگاز ترمز کلاچ
چرخش فرمان900 درجه
سایر قابلیت هادارای دکمه‌های کنترلی پلی‌استیشن
مکان نصب آسان و سریع روی صندلی‌های مخصوص بازی
سازگار با دسته دنده مدل Logitech Driving Force Shifter
محصولات مشاهده شده اخیر

فرمان بازی لاجیتک گیمینگ G29

  • ابعاد 300 * 323 * 426 میلیمتر
  • وزن 7.2 کیلوگرم
  • نوع اتصال USB
  • دنده دارد
  • چرخش فرمان 900 درجه
  • دارای دکمه‌های کنترلی پلی‌استیشن
6,400,000 تومان 6,200,000 تومان

Logitech G29 Driving Force Racing Wheel , فرمان بازی لاجیتک گیمینگ G29

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول فرمان بازی لاجیتک گیمینگ G29 را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Logitech G29 Driving Force Racing Wheel در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای فرمان بازی لاجیتک گیمینگ G29 با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Logitech G29 Driving Force Racing Wheel با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های فرمان بازی لاجیتک گیمینگ G29 و مشخصات Logitech G29 Driving Force Racing Wheel در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای فرمان بازی لاجیتک گیمینگ G29 برای خرید محصول Logitech G29 Driving Force Racing Wheel با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید فرمان بازی لاجیتک گیمینگ G29 با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Logitech G29 Driving Force Racing Wheel با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Logitech G29 Driving Force Racing Wheel قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر فرمان بازی لاجیتک گیمینگ G29 می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای فرمان بازی لاجیتک گیمینگ G29 مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Logitech G29 Driving Force Racing Wheel با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.