Crucial

محصولات کروشیال Crucial

درسال 1996 ، شرکت کروشیال Crucial با انتخاب اسم خود به معنی “حیاتی ” آغاز به فعالیت نمود. چرا که سیستم شما بدون قسمت ذخیره سازی (حافظه ) کار نخواهد کرد و کروشیال Crucial دلیل انتخاب اسم خود را این بیان نموده است. در آن زمان هیچکدام از تولیده کننده های اصلی حافظه را بصورت مستقیم به مصرف کنندگان نمیفروختند و کروشیال Crucial اساسا حافظه ها را به تولید کنندهای سیستم ها میفروختند و کروشیال بر این باور است که انها این تغییر را ایجاد نموده اند. شرکت Crucial به عنوان برندی از Micron، که یکی از بزرگترین تولید کننده های حافظه در دنیا میباشد ، با دید شروع نمودند که مهارت ها و تخصص ها را که اختیار سازندگان سیستم ها بود به بازار عرضه نمایند و این یک ایده بزرگی بود که با کم شروع کردند و نمیدانند که این ایده انها را به کجا خواهد برد.

شرکت Curcial از 20 سال پیش از زمانی که دستگاهای فاکس نیاز به رم داشتند کار خود را آغاز نمود و تا امروز که این شرکت یکی از پرچم دارهای حافظه در دنیا میباشد به فعالیت خود ادامه داده است ، بطور خلاصه شرکت Crucial نه تنها به عنوان یکی از زیر مجموعه های بزرگترین تولید کننده چیپ در دنیا ، بلکه به عنوان یکی از مخترعین و پیش قدمها در تکنولوژی های روز مشغول به کار میباشد.

براي انتخاب ارزان ترين محصولات کروشیال Crucial و با کيفيت ترين محصولات کروشیال Crucial به فروشگاه اينترنتي تي ام پرشيا که به عنوان نمايندگي فروش انواع محصولات کروشیال Crucial با قيمت مناسب شرايطي را فراهم آورده است سر بزنيد، محصولات کروشیال Crucial با قيمت عالي در فروشگاه اينترنتي تي ام پرشيا براي مقايسه، بررسي، انتخاب کمترين قيمت محصولات کروشیال Crucial.