موس مایکروسافت مدل تاچ آرک

Microsoft Arc Touch Mouse

1,858,000 تومان
  • طراحی منعطف
  • تکنولوژی BlueTrack
  • گیرنده نانو Plug & Play
  • طراحی ویژه برای استفاده راحت با هر دو دست
  • وایرلس 2.4Ghz
  • تا شش ماه شارژ باتری
معرفی اجمالی محصول

موس Arc Touch Mouse خوش استیل و خیره کننده ست، اما چیزی فراتر از یک وسیله ی زیباست. Arc Touch Mouse یعنی اطمینان و آزادی در استفاده از وایرلس در کنار تکنولوژی لمسی مایکروسافت. به لطف تکنولوژی BlueTrack می توان موس را تقریبا روی هر سطحی به خوبی استفاده کرد، از سطح یک چوب ضمخت گرفته تا فرش کفِ اتاق. همچنین بُرد وایرلس موس تا 10 متر نیز می رسد.طراحیِ نوع آورانه ی Arc Touch Mouse اجازه می دهد تا موس به سرعت برای استفاده و یا جمع شدن آماده شود. برای شروع کافی ست موس را به آرامی خم کنید، سپس انگشت خود را به نرمی روی قسمت تاچ حرکت دهید. وقتی موس روشن شد می توان با قرار دادن گیرنده روی کامپیوتر، از آن استفاده کرد یا گیرنده را به راحتی داخل موس گذارد. سپس با تخت کردنِ دوباره، موس خاموش شده و به راحتی مانند یک گوشی همراه درون کیف یا جیب شما قرار می گیرد.نوار لمسی موس در برابر حرکت انگشت شما به دقت عکس العمل نشان می دهد. با استفاده از فیدبکِ لمسی (لرزش های خفیف که سرعت اسکرول را به صورت سیگنال مخابره می کند) می توان برای گردش در میان متون و صفحات وب، تا جایی که نیاز باشد با دقت و سرعت عمل کرد.

مشخصات محصولات
مشخصات فیزیکی
ابعاد14.5 × 57 × 130 میلی‌متر
وزن81.9 گرم
تعداد کلیدها4 عدد
کلید روشن و خاموشندارد
مشخصات فنی
نوع اتصالبی‌سیم
نوع رابطبلوتوث
نسخه بلوتوث4.0
برد ماوس10 متر
نوع حسگرلیزری
محدوده دقت800 تا 1600
دقت1000dpi
سرعت پیگیری اطلاعات72 اینچ بر ثانیه
تعداد باتریدو عدد
نوع و سایز باتریباتری نیم‌قلمی (سایز AAA)
عمر باتریتا 6 ماه
نمایشگر وضعیت باتریدارد
قابلیت کارکردن با هر دو دستبله
سازگار با سیستم‌عامل‌هایMicrosoft Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista
سایر قابلیت‌هادارای قابلیت اسکرول لمسی
طراحی شده به صورت انعطاف‌پذیر
قابلیت قرار دادن ریسیور در قسمت زیرین ماوس جهت سهولت در جابجایی
بهره‌بری از تکنولوژی BlueTrack که شامل قدرت حسگر اپتیکال (Optical) و دقت حسگر لیزری (Laser) می‌باشد که قابلیت استفاده بر روی تمام سطوح مانند شیشه، فرش، موکت، سنگ و... را به ماوس می‌دهد
محصولات مشاهده شده اخیر

موس مایکروسافت مدل تاچ آرک

  • طراحی منعطف
  • تکنولوژی BlueTrack
  • گیرنده نانو Plug & Play
  • طراحی ویژه برای استفاده راحت با هر دو دست
  • وایرلس 2.4Ghz
  • تا شش ماه شارژ باتری
1,858,000 تومان

Microsoft Arc Touch Mouse , موس مایکروسافت مدل تاچ آرک

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول موس مایکروسافت مدل تاچ آرک را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Microsoft Arc Touch Mouse در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای موس مایکروسافت مدل تاچ آرک با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Microsoft Arc Touch Mouse با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های موس مایکروسافت مدل تاچ آرک و مشخصات Microsoft Arc Touch Mouse در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای موس مایکروسافت مدل تاچ آرک برای خرید محصول Microsoft Arc Touch Mouse با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید موس مایکروسافت مدل تاچ آرک با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Microsoft Arc Touch Mouse با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Microsoft Arc Touch Mouse قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر موس مایکروسافت مدل تاچ آرک می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای موس مایکروسافت مدل تاچ آرک مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Microsoft Arc Touch Mouse با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.