هدفون سامسونگ مدل Level Active

Samsung Level Active Headphones

540,000 تومان
458,000 تومان
  • نوع اتصال بي‌سيم
  • رابط بلوتوث
  • نوع باتري لیتیوم-یون
  • عمر باتري 250 ساعت
  • ساير مشخصات مدت زمان شارژ باتری برای پخش موسیقی: حداکثر 5.5 ساعت
  • مدت زمان شارژ باتری برای پخش موسیقی: حداکثر 5.5 ساعت
معرفی اجمالی محصول

هدفون «سامسونگ» مدل «Level Active» با بلوتوث به دستگاه وصل می‌شود و دربرابر رطوبت، عرق‌کردن و قطرات آب مقاوم است. هدفون Level Active دارای میکروفن است و مکالمه را برای کاربر امکان‌پذیر می‌سازد. این محصول از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 100 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که این باتری حداکثر 5.5 ساعت، امکان گوش‌دادن به موسیقی را فراهم می‌کند. همچنین مدت‌زمانی که این باتری هدفون را در حالت آماده‌به‌کار نگه می‌دارد، درنهایت 250 ساعت یعنی حدود 11 روز است. این هدفون با بعضی اپلیکیشن‌های گوشی‌های موبایل سامسونگ مانند ساعت هماهنگ می‌شود و می‌توان زمان را از هدفون شنید. طراحی هدفون Level Active سامسونگ به‌صورت ارگونومیک است و قلابی برای قرارگرفتن دور گوش وجود دارد تا هدفون به‌خوبی در جای خود قرار گیرد. سیم این ایرفون سامسونگ به شکل تخت طراحی شده است تا دربرابر گره‌خوردن مقاومت داشته باشد.

روی آن، دکمه‌های مخصوص کنترل میزان بلندی صدا، Play و Pause قرار دارد تا برای انجام این کارها، به دسترسی به گوشی موبایل یا تبلت نیاز نباشد. نسخه‌ی بلوتوثی که این ایرفون (Earphone) از آن پشتیبانی می‌کند، 4.1 است. این هدفون سامسونگ با توجه به مقاومت دربرابر قطرات آب، محصولی بسیار مناسب است برای کسانی که به پیاده‌روی و دویدن می‌پردازند یا از آن در فضای باز استفاده می‌کنند. یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی که هنگام دویدن استفاده می‌شود و این هدفون با آن کار می‌کند، Timer است. به همراه آن سرگوشی‌های یدک هم وجود دارد که از اندازه‌های گوناگون برخوردار هستند.

مشخصات محصولات
مشخصات فنی
نوع اتصالبی‌سیم
رابطبلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث4.1
NFCندارد
مقاومت در برابر آببله
مقاومت در برابر رطوبت و عرقبله
باتریدارد
نوع باتریلیتیوم-یون
عمر باتری250 ساعت
اقلام همراه هدفونسرگوشی‌های یدک با سایزهای گوناگون
سایر مشخصاتمدت زمان شارژ باتری برای پخش موسیقی: حداکثر 5.5 ساعت
دارای میکروفن
دارای دکمه‌های کنترل موسیقی
دارای قابلیت کارکردن با اپلیکیشن‌های سامسونگ مانند ساعت
طراحی سیم تخت
سرگوشی های سیلیکونی
دارای قلاب دورگوشی
ظرفیت باتری: 100 میلی‌آمپرساعت
محصولات مشاهده شده اخیر

هدفون سامسونگ مدل Level Active

  • نوع اتصال بي‌سيم
  • رابط بلوتوث
  • نوع باتري لیتیوم-یون
  • عمر باتري 250 ساعت
  • ساير مشخصات مدت زمان شارژ باتری برای پخش موسیقی: حداکثر 5.5 ساعت
  • مدت زمان شارژ باتری برای پخش موسیقی: حداکثر 5.5 ساعت
540,000 تومان 458,000 تومان

Samsung Level Active Headphones , هدفون سامسونگ مدل Level Active

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول هدفون سامسونگ مدل Level Active را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Samsung Level Active Headphones در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای هدفون سامسونگ مدل Level Active با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Samsung Level Active Headphones با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های هدفون سامسونگ مدل Level Active و مشخصات Samsung Level Active Headphones در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای هدفون سامسونگ مدل Level Active برای خرید محصول Samsung Level Active Headphones با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید هدفون سامسونگ مدل Level Active با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Samsung Level Active Headphones با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Samsung Level Active Headphones قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر هدفون سامسونگ مدل Level Active می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای هدفون سامسونگ مدل Level Active مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Samsung Level Active Headphones با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.