باتری گوشی

مرتب سازی بر اساس
نمایش در صفحه

باتري اوريجينال سامسونگ گلکسي اس 7

  • نوع لیتیوم-یون
  • ظرفيت ۳۰۰۰ميلي آمپر - ساعت
  • باتری اوریجینال
220,000 تومان 150,000 تومان

باتري اوريجينال سامسونگ گلکسي اس 7 اج

  • نوع ليتيوم-يون
  • ظرفيت ۳۶۰۰ميلي آمپر - ساعت
240,000 تومان 160,000 تومان

باتري اوريجينال سامسونگ گلکسي نوت 3 نئو

  • نوع Li-ion
  • ظرفيت 3100ميلي آمپر - ساعت
130,000 تومان 96,000 تومان

باتري اوريجينال سامسونگ گلکسي ایس 3

  • نوع Li-ion
  • ظرفيت 1800ميلي آمپر - ساعت
110,000 تومان 76,000 تومان

باتري اوريجينال سامسونگ گلکسي جی 7 2016

  • نوع Li-ion
  • ظرفيت ۳۳۰۰ميلي آمپر - ساعت
118,000 تومان 96,000 تومان

باتری موبایل ال جی مدل BL-42D1F برای گوشی جی 5

  • نوع Li-ion
  • ظرفيت 2800ميلي آمپر - ساعت
210,000 تومان 144,000 تومان

باتري موبايل ال جي مدل BL-53YH براي گوشي ال جي G3

  • نوع Li-ion
  • ظرفيت 2800ميلي آمپر - ساعت
110,000 تومان 76,000 تومان

باتري اوريجينال سامسونگ گلکسي آ 5 2016

  • نوع Li-ion
  • ظرفيت 2900ميلي آمپر - ساعت
144,000 تومان 90,000 تومان

باتري اوريجينال سامسونگ گلکسي گرند 2

  • نوع Li-ion
  • ظرفيت ۲۶۰۰ميلي آمپر - ساعت
  • باتری اوریجینال 
104,000 تومان 76,000 تومان

باتري اوريجينال سامسونگ گلکسي گرند پرایم

  • نوع Li-ion
  • ظرفيت ۲۶۰۰ميلي آمپر - ساعت
130,000 تومان 92,000 تومان

باتري اوريجينال سامسونگ گلکسي جی 5

  • نوع Li-ion
  • ظرفيت 2600ميلي آمپر - ساعت
124,000 تومان 90,000 تومان

باتري اوريجينال سامسونگ گلکسي نوت 3

  • نوع Li-ion
  • ظرفيت 3200ميلي آمپر - ساعت
  • باتری اوریجینال
156,000 تومان 104,000 تومان

باتري اوريجينال سامسونگ گلکسي اس 5

  • نوع Li-ion
  • ظرفيت 2800ميلي آمپر - ساعت
  • باتری اوریجینال
88,000 تومان 118,000 تومان

باتري اوريجينال سامسونگ گلکسي نوت 4

  • نوع Li-ion
  • ظرفيت 3220ميلي آمپر - ساعت
  • باتری اوریجینال 
156,000 تومان 112,000 تومان

باتری گوشی موبایل
این قسمت از گوشی های موبایل، یکی از اصلی ترین بخش های سخت افزاری آن محسوب می شود که بدون آن گوشی عملا هیچ کارایی نمی تواند داشته باشد. باتری موبایل، انرژی مورد نیاز گوشی را برای انجام کارهای مختلفی از جمله تلفنی حرف زدن، بازی کردن، گوش دادن به موسیقی و... فراهم می کند. از این رو استفاده مناسب از انواع باطری موبایل با کیفیت و محافظت از آن حائز اهمیت است.

عمر باطری گوشی به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد مثل نوع، تعداد و کیفیت سلول های استفاده شده که با گذشت زمان و بر اساس چرخه های شارژی که استفاده شده، کاهش می یابد. اگر به هر دلیلی باتری گوشی شما غیر قابل استفاده شد و شما مجبور به تعویض و خرید باتری جدید شدید، حتما در انتخاب انواع اصل و با گارانتی آن دقت کنید تا از مشکلات احتمالی که ممکن است برای گوشی به وجود بیاید، جلوگیری کنید.

انواع باتری گوشی موبایل
اگرچه کارایی تمامی مدل های باتری گوشی تقریبا یکسان است و همگی وظیفه ذخیره و تولید انرژی برای موبایل را به عهده دارند، اما انواع مختلفی از این بخش های مهم گوشی موبایل ساخته و در بازار عرضه می شوند که می توان به این موارد اشاره کرد: باتری نیکل، باتری لیتیوم یونی و باتری لیتیوم پلیمری.

نحوه نگهداری باتری موبایل
برای بالا بردن کارایی باتری گوشی که یکی از مهم ترین بخش های آن است، مواردی وجود دارند که با رعایت آن ها می توان از رایج ترین مشکلات باتری گوشی جلوگیری کرد.

بهتر است برای هر بار شارژ، باتری گوشی تقریبا تخلیه شده و آلارم اتمام شارژ را بدهد و بعد به طور کامل شارژ شده و تا قبل از شارژ کامل آداپتور جدا نشود.

یکی از اشتباهات رایج افراد شارژ کردن گوشی موبایل از شب تا صبح است که می تواند به مرور زمان عمر باتری ها را کاهش دهد.

بهتر است نور صفحه گوشی را تنظیم کرده و از روشن کردن بیش از اندازه اجتناب کنید؛ زیرا روشنی صفحه گوشی می تواند تا حد زیادی باتری را مصرف کند.

یکی دیگر از مواردی که بسیاری به آن توجه ندارند، بستن نرم افزارهای اضافی فعال روی صفحه گوشی می باشد، که می تواند از کم شدن باتری جلوگیری کند.

اگرچه استفاده از پاور بانک به خصوص در سفر و موقعیت هایی که دسترسی به پریز برق وجود ندارد، با استقبال زیادی مواجه شده است ولی در نظر داشته باشید بهترین راه برای شارژ کردن گوشی های موبایل که مانع از صدمه دیدن باتری می شود، استفاده از شارژرهای مخصوص تعبیه شده برای هر مدل گوشی می باشد.

خرید اینترنتی باتری گوشی موبایل
اگرچه افراد همواره با خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه های مختلف اقلام مورد نیاز خود را تهیه می کردند، ولی امروزه با توجه به حجم بالای فعالیت های روزانه و گذراندن ساعات طولانی در ترافیک، افراد ترجیح می دهند از روش های سریع تر و آسان تری برای این کار استفاده کنند. از این رو فروشگاه های اینترنتی از جمله دیجی کالا اقدام به فروش اینترنتی محصولات مختلف از برترین برندها کرده اند. شما با خرید اینترنتی از این سایت معتبر می توانید باتری گوشی سامسونگ(Samsungالجی (LGاپل (Appleشیائومی (Xiaomiهووآوی(Huaweiنوکیا (Nokiaایسوس (Asusسونی(Sony) و اچ تی سی (HTC) را با اطمینان از اصل بودن و کیفیت آن تهیه کنید. به علاوه خرید آنلاین امکان برخورداری از حراج های سایت و خرید ارزان قیمت اقلام مورد نظرتان را برایتان فراهم می کند.

بخش فروش الکترونیکی باتری با تکیه بر توان و تجربه در حوزه تامین و توزیع عمده منابع انرژی در کشور برای راه اندازی فروش الکترونیکی محصولات حوزه تامین انرژی همراه راه اندازی شده است.باتری با تمرکز و شناسایی گستره وسیعی از سیستم های تامین انرژی همراه شامل انواع باتری گوشی همراه ، باتری اسباب بازی ،باتری گجت های پوشیدنی و بهره گیری از متخصصین سعی دارد تا تجربه تامین امن ،سریه و با کیفیت منابع انرژی را برای مصرف کنندگان ایجاد نمایید.ایجاد تجربه تامین مداوم انرژی همراه از طریق منابع انرژی در گستره وسایل شخصی (موبایل، تبلت و کتابخوان ها، لپ تاپ لوازم جانبی، دوربین) ،لوازم اداری(ماشین های اداری و لوازم جانبی)،ورزش و سرگرمی (لوازم ورزشی، اسباب بازی و تجهیزات سفر)؛ از برندهای متنوع، متعدد وبا قیمتی متناسب با کیفیت صورت می گیرد.

چطور عمر باتری گوشی های خود را افزایش دهیم: ترفندهایی برای افزایش عمر باتری گوشی و تبلت
1)کنترل تخلیه شارژ باتری
فرض بر این است که باتری های لتیوم یونی معمولی بعد از 300-500 چرخه شارژ/دشارژ تا 80% ظرفیت شارژ خود را نگه می دارند. با این حال، باتری ها به ندرت تا این سطح از عملکرد را ارائه می دهند و گاهی اوقات تنها با 100 چرخه شارژ و دشارژ ظرفیت ذخیره سازی شارژ گوشی به سطح 80% تنزل می کند.

خوشبختانه، می توانیم با محدود کردن میزان تخلیه شارژ باتری های موبایل، ظرفیت آینده آن ها را افزایش دهیم. از آن جایی که بیشترین تخریب باتری در طول چرخه های شارژ یا دشارژ کامل اتفاق می افتد بهتر است که تخلیه شارژ باتری را در هر سیکل قبل از شارژ مجدد محدود کنید(برای مثال نگذارید شارژ گوشی تان به 0% برسد بلکه درصد شارژ آن را بین 40% تا 80% نگهدارید).

البته اگر شارژ و دشارژ کامل اتفاق بیفتد دستگاه های ما سیستم های مدیریت باتری دارند که صدمات ناشی از زیادی شارژ شدن را کاهش می دهد و زمانی هم که شارژ باتری در حال کامل خالی شدن است خاموش می شود، با این وجود برای به حداکثر رساندن ظرفیت و عمر باتری در آینده باید از رساندن باتری به شارژ 0% جلوگیری کنیم. اگر شارژر خود را به همراه ندارید برای این که مقدار شارژ جزئی آن را حفظ کرده و از دشارژ عمیق خودداری کنید کمتر از گوشی موبایل خود استفاده کنید یا آن را در حالت صرفه جویی باتری قرار دهید.

2)افزایش زمان شارژ
بسیاری از گوشی های موبایل امروزی مجهز به قابلیت شارژ سریع هستند که کاربران را قادر می سازد تا به جای صرف چند ساعت، در عرض چند دقیقه گوشی خود را پرشارژ کنند. این برای زمانی که عجله داریم کارآمد است اما نباید به استفاده همیشگی از آن عادت کنیم.

تمام چیزهایی که باید در مورد عمر باتری گوشی های موبایل بدانید!

چرا؟ زیرا شارژ خیلی سریع باتری، ظرفیت ذخیره سازی آن را کاهش می دهد.

به طور فیزیکی، تردد یون ها و فلز لیتیوم بین الکترودها در باتری های لیتیوم یونی یک روند آهسته است. بنابراین، شارژ کردن در سرعت نرمال باعث می شود رفت و برگشت یون ها و فلزات به طور کامل انجام شود که همین عامل ظرفیت شارژ و عمر باتری را افزایش می دهد.

برای مثال شارژ کردن یک گوشی در 5 دقیقه در مقایسه با دو ساعت که زمان نرمال آن است ظرفیت باتری برای آن چرخه شارژ را تا بیشتر از 20% کاهش می دهد.

3)باتری گوشی خود را در دمای مناسب نگهدارید
خوشبختانه، در اکثر نقاط ایران دما در کل سال بین 0 درجه تا 45 درجه می باشد. این دقیقا همان محدوده ای است که در آن باتری های لیتیوم یونی قابلیت انباشت برای حفظ ظرفیت شارژ بهینه در طولانی مدت را خواهند داشت.

تمام نکات و ترفندها در مورد عمر باتری گوشی های موبایل

در دمای زیر 0 درجه، به دلیل محدودیت در حرکات فلز و یون های لیتیوم از طریق حلال الکترولیت بین الکترودها، مقدار انرژی موجود در سیستم باتری کاهش می یابد.

در دمای بالای 45 درجه سانتی گراد، مقدار شارژ در دسترس در مقایسه با دمای پایین تر افزایش می یابد بنابراین در شرایط هوایی گرم تر قدرت باتری شما اندکی بیشتر می شود. با این حال در این دماها تخریب باتری نیز شتاب می یابد، بنابراین با گذشت زمان توانایی باتری گوشی شما برای ذخیره شارژ کاهش می یابد.

در نتیجه، برای به حداکثر رساندن عمر باتری باید گوشی های خود را به خصوص در تابستان زمانی که دمای سطح زمین ممکن است به بالاتر از 70 درجه برسد دور از نور مستقیم خورشید نگهدارید.

4)استفاده از حالت صرفه جویی در باتری
آرون کارول و گارنوت هزیر از شرکت Data61 توان مصرفی قطعات مختلف گوشی را در طیف وسیعی از سناریوهای متداول مورد تحلیل قرار داده اند.

آن ها نتیجه گرفتند که چند راهکارهای ساده نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارد که می توان برای حفظ عمر باتری استفاده کرد.

--روشنایی صفحه نمایش را کم کنید.

آسان ترین روش برای صرفه جویی در باتری در حین حفظ عملکرد کامل، کاهش روشنایی صفحه نمایش گوشی است.

برای دستگاه هایی نظیر گوشی های موبایل که دارای صفحه نمایش اُ ال ای دی(OLED) هستند می توانید از گزینه(نور در تاریکی-light on dark) نیز برای مشاهده استفاده کنید.

--خاموش کردن شبکه داده تلفن همراه یا محدود کردن زمان مکالمه

اتصال به شبکه داده تلفن همراه، از سیستم جهانی برای ارتباط موبایل(GSM) استفاده می کند. GSM یکی از مهمترین مولفه های مصرف شارژ گوشی موبایل است بنابراین بهتر است آن را کاملا خاموش کنید یا حداقل زمان تماس را محدود کنید.

--از وای فای استفاده کنید نه 4G

از آن جایی که وای فای نسبت به 4G در وبگردی به اندازه 40% کمتر شارژ مصرف می کند بهتر است داده های تلفن همراه را خاموش کرده و به جای آن از وای فای استفاده کنید تا به افزایش عمر باتری شما کمک شود.

--محتوای ویدئویی را محدود کنید

پردازش محتوای ویدئو یکی از بیشترین مصرف کننده های شارژ در یک گوشی موبایل است.

--حالت صرفه جویی در باتری را فعال کنید

تمام نکات در مورد عمر باتری گوشی های موبایل

تمام گوشی های مدرن امروزی گزینه ای به نام صرفه جویی باتری(battery saving mode) دارند برای مثال اندروید گزینه Power Saving Mode و گوشی های iOS دارای گزینه Low Power Mode می باشند. این قابلیت های نرم افزاری به منظور کاهش شارژ، مصرف انرژی واحد پدازنده اصلی(CPU) را برای اپلیکیشن های مختلف، روشنایی صفحه، نوتیفیکیشن ها و گزینه های نرم افزاری مختلف تعدیل می کند.

--از حالت هواپیما استفاده کنید.

این حالت معمولا قابلیت های GSM, وای فای، بلوتوث و GPS را روی دستگاه شما غیرفعال می کند. هنگام خاموش کردن تمام این کارکردهای کمکی، گوشی تا 5% از مصرف شارژ معمول خودش در حالت صفحه خاموش مصرف می کند. به عنوان مقایسه، اگر گوشی خود را در حالت idle قرار دهید بازهم بیشتر از 15% مصرف می کند.

افزایش قابلیت و عمر باتری نیازمند ترکیبی از چیزهایی است که استفاده از نرم افزار و سخت افزارهای پرمصرف را محدود می کند و نیز مراقبت کردن از گوشی به نحوی که ظرفیت شارژ آن به حداکثر و تخریب باتری به حداقل برسد.

همه چیز در مورد عمر باطری گوشی های موبایل

با به کاربری این راهکارهای ساده، کاربران می توانند در هر روز بیش از 40% عمر باتری(مدت زمان شارژ نگهداشتن) گوشی خود را افزایش بدهند و در همین حین با گذشت زمان ظرفیت باتری را ثابت تر نگهدارند تا عمر کلی باتری با سرعت کمتری کاهش پیدا کند.

عواملی که بیشترین تاثیر را روی کاهش عمر باتری(سریع شارژ خالی کردن) گوشی دارند
5 اپلیکیشنی که بیشترین تاثیر را روی کاهش عمر باتری شما در هر چرخه از شارژ دارند و به عبارتی 5 تا از اپلیکیشن هایی که بیشتر از همه شارژ گوشی شما را مصرف می کنند.

امروزه گوشی ها به ضمایم اصلی زندگی شما تبدیل شده اند. اکنون شاید همین متن را از روی گوشی دارید می خوانید. صرف نظر از این که چقدر از آن استفاده می کنید، حتی بهترین باتری ها عمر زیادی ندارند و با گذر زمان و کاهش عمر باتری تان ممکن است حتی به چند بار شارژ زدن گوشی خود در یک روز نیاز پیدا کنید. شاید تا الان فکر می کردید که دلیل زود تمام شدن شارژ گوشی تان یواشکی بازی کردن با آن در سرکار یا کلاس است اما موضوع از آن چه که شما فکر می کنید پیچیده تر است.

فراموش کردید شب گذشته گوشی خود را به شارژ بزنید؟ تمام طول روز را بدون شارژر بیرون بوده اید؟ بیش از حد با گوشی خود بازی کرده اید. دلایل زیادی برای تخلیه شارژ سریع باتری وجود دارد و همانطور که ذکر شد روش هایی نیز برای صرفه جویی باتری وجود دارد که می توانید با اجرای آن ها تمام طول روز را با خیال راحت از گوشی خود استفاده کنید.

جدیدترین نکات در مورد عمر باتری گوشی های موبایل

چه شما در شرایط اضطراری باشید یا نباشید همه افراد از دیدن نشانگر قرمز باتری احساس خوبی ندارند، در این جا پنچ تا از اپلیکیشن هایی که به شدت خورنده باتری هستند معرفی می کنیم.

1)رسانه های اجتماعی مخصوصا تلگرام و اینستاگرام
ما همگی می دانیم که تلگرام چقدر سرگرم کنده است و به سرعت بخشی از زندگی روزمره ما را تشکیل داده است. با این حال، این اپلیکیشن سرگرم کننده قاتل شماره 1 شارژ باتری گوشی های موبایل است. حافظه اصلی نیز با تلگرام کاهش پیدا می کند.

حواس تان باشد فقط به این دلیل که عکس از تلگرام شما پاک شده است بدین معنا نیست که تلگرام از حداکثر حافظه داخلی شما مصرف نمی کند. پیغام های دیده شده یا ندیده، استریمینگ، پیام دادن، ایجاد عکس و ویدئو و شبکه باتری گوشی های موبایل را سریع خالی می کند.

فیس بوک و برنامه های فرعی آن نظیر فیس بوک مسنجر نیز می تواند سریعا باتری گوشی شما را تخلیه کند. ما همه دوست داریم صفحه فیس بوک مان را چک کنیم و با مسنجر شما می توانید به دوستان تان پیام های خود را به سرعت بفرستید و روز خود را چک کنید.

همه نکات و ترفندها در مورد عمر باتری گوشی های موبایل

اما حواس تان باشد که حتی 10 دقیقه ماندن در شبکه های اجتماعی، می تواند از عمر باتری شما 20% بکاهد.

دو دیدگاه متفاوت در مورد اینستاگرام وجود دارد. یک راه عالی برای به اشتراک گذشتن همه چیز در مورد زندگی شما یا ابزاری برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی که منجر به سقوط و انحطاط یک جامعه می شود. با این وجود چیزی که غیرقابل انکار است این است که داشتن اینستاگرام بر روی گوشی، باتری آن را به اندازه پدربزرگی بعد از انجام بازی فوتبال خسته می کند.

بخشی از مشکل به خاطر همسان سازی اینستاگرام بر طبق تقاضای شماست تا ببینید دیگر افراد چه فعالیتی انجام می دهند.

اپلیکیشن های پرعکس و سنگین نظیر اینستاگرام مقدار زیادی از شارژ باتری را مصرف می کنند و با تلاش های آن برای پیش بارگذاری عکس قبل از این که آن ها را اسکرول کنید به این موضوع کمکی نمی شود.

هنگامی که فیلم ها از پیش بارگذاری شده است، فرض کنید واقعا می خواهید آخرین پست خود در مورد تعطیلات شمال را ببینید، که این عمر شارژ باتری شما را بدتر می کند.

2)گوگل مپ و GPS
اگر جزو آن افرادی هستید که دیگر با یک GPS واقعی و مستقل اذیت نمی شوید چون یکی از آن ها را روی گوشی خود دارید تبریک می گوییم چون شما تنها نیستید.

متاسفانه هر چیزی که شما را راحت تر می کند جنبه های ضعف نیز دارد. به طور مثال همین طور که در حال رانندگی هستید و دارید موقعیت مکانی جایی را که می خواهید بروید بررسی می کنید ممکن است ناگهان شارژ گوشی تان تمام شود و به مقصدتان نرسید.

همه چیز در مورد عمر باتری گوشی های موبایل

علم و دانش جالبی پشت این که چرا GPS انقدر شارژ مصرف می کند وجود دارد و این به خاطر تعداد کارهایی است که باید انجام دهد. از آن جایی که GPS به یک سری از بروزرسانی های بسیار سریع مختصات مکانی شما نیازمند است گوشی شما باید تمام کانال های ارتباطی خود را در کل زمان باز نگهدارد. به علاوه، این فقط ارتباط با یک برج شبکه تلفن همراه نیست. بلکه با سه یا چهار ماهواره ارتباط برقرار می کند و از اطلاعات آن ها برای سه بعدی کردن موقعیت دقیقی که در آن هستید استفاده می کند.

به گفته مهندس گوگل رابرت لاو، بدترین عملکرد تخلیه باتری GPS در بخش بزرگی به وقوع می پیوندد زیرا عملکرد مداوم این برنامه از رفتن گوشی به حالت اسلیپ(sleep) ممانعت می کند.

اکثر گوشی های هوشمند به حالت sleep برای حفظ قدرت باتری خود متکی هستند و این زمانی که GPS گوشی شما روشن است اتفاق نمی افتد. به علاوه اگر زیادی از GPS استفاده کنید به حدی باتری گوشی تان سریع تخلیه می شود که دیگر عملا می توان گفت به جای گوشی دارید از یک دستگاه GPS استفاده می کنید.

گوگل مپ یکی از مفیدترین اپلیکیشن های هاست که واقعا می تواند وقت و زمان شما را نجات دهد اما گاهی ممکن است با تخلیه کردن باتری شما روز شما را بدتر کند. گوگل مپ موقعیت شما را هر جا که باشید دنبال می کند که همین باتری زیادی از گوشی شما مصرف می کند. حتی زمانی که در سفر هستید و گوشی خود را در حالت هواپیما گذاشته اید نشانگر آبی کوچک گوگل شما را همچنان دنبال می کند.

اغلب اوقات گوگل مپ برای پیدا کردن راه تان بسیار مفید است اما زمانی که باتری تان شارژ تمام کند رسما گم شده اید.

3)تبلیغات اینترنتی
همه می دانند که گیم ها شارژ زیادی از گوشی مصرف می کنند بنابراین ما به این مقوله نمی پردازیم. آیا می دانید آن گیم های رایگان چه چیزهایی دیگری دارند که روی عمر باتری و شارژ نگهداشتن گوشی شما تاثیر بسیاری می گذارند؟ تبلیغات پاپ آپ.

فقط تبلیغاتی که روی صفحه گیم های رایگان شما ظاهر می شوند باتری گوشی شما را خالی نمی کنند بلکه تبلیغاتی که در فعالیت های معمول وبگردی نیز نشان داده می شوند همین اثر را دارند.

همه نکات در مورد عمر باتری گوشی های موبایل

برآوردها بر اساس نوع و مدل گوشی شما فرق می کنند اما حداقل می توان گفت که اجرای مرورگر وب با افزونه بلوک کننده تبلیغات(ad blocker) می تواند مقدار شارژ نگهداشتن باتری که انتظار دارید را دوبرابر کند.

این فقط یک جنبه از آن است. برخی از آزمایش ها نشان می دهد که با دانلود شدن تمام این تبلیغات فانتزی و چشمک زن، از آن چه که در واقع برای نگاه کردن برای بار اول مصرف می شود شارژر بسیار بیشتری مصرف می گردد. این اصلا تعجب آور نیست. چون تبلیغاتی اینترنتی طوری طراحی می شوند که نگاه ما را به سوی خود معطوف کنند و از این نظر تصاویر گرافیک روشن با انیمشن های جلب توجه کننده هستند تا نگاه ما به آن ها بیفتد.

تبلیغات پاپ آپ واقعا آزاردهنده هستند. این انییمیشن های اذیت کننده همه شارژ باتری را می خورند و در نهایت به طول عمر گوشی شما صدمه می زنند.

4)بستن تمام اپلیکیشن های گوشی
این کمی گیج کننده به نظر می رسد چون بر خلاف تمام چیزهای خوب و توصیه شده در جهان است. پدرهای ما به شکایت از یک چیز شهرت دارند؛ خاموش کردن چراغ های خانه یا کولر برای کم مصرف شدن برق.

بله اگر می خواهید قبض برق تان کمتر بیاید باید چراغ های اضافه را خاموش کنید. شما با این ملاحظات از بچگی بزرگ شده اید و بالتبع اکنون در مورد گوشی خود نیز به همان شیوه فکر می کنید. یعنی اگر می خواهید در برق و شارژ باتری خود صرفه جویی کنید اپلیکیشن های خود را می ببندید. با این که درست به نظر می رسد اما این کاملا اشتباه است.

همه نکات و ترفندها در مورد عمر باتری گوشی های موبایل

زیرا زمانی که یک اپلیکیشن در حال اجرا است تنها از مقدار نستبا کمی از شارژ باتری مصرف می کند. در واقع این اپلیکیشن ها تنها زمانی شارژ مصرف می کنند که برای اولین بار آن ها را از حالت کاملا بسته روشن می کنید. در این هنگام اپلیکیشن نیاز است که اول روی RAM گوشی بارگذاری شود و سپس به طور کامل لود گردد. این نه تنها فشار زیادی به باتری می آورد بلکه روی پردازنده گوشی تان نیز فشار می آورد. اگر اپلیکیشن هایی که همیشه استفاده می کنید را در حالت اسلیپ در پس زمینه رها کنید نیازی به آن همه کار غیرضروری در هر بار استفاده از آن نیست.

لازم به گفتن نیست که گوشی شما از خود شما در این موارد دقیق تر است. اگر فکر می کنید که با بستن تمام اپلیکیشن ها حافظه کش را تخلیه می کنید، کاری فراتر از آن چه اکثر گوشی های هوشمند امروزی به شیوه خودشان انجام می دهند انجام نداده اید، آن ها در حال سبقت گرفتن از شما هستند.

شاید قبلا گفته هایی مغایر با توصیه بالا شنیده باشید. توجه کنید که همانطور که پیش تر گفتیم توصیه های مربوط به گوشی ها و گجت ها و...که روز به روز جدیدتر می شوند بعد از چند مدتی منسوخ می شوند و دیگر شاید کاملا اشتباه باشند. توجه داشته باشید که ما جدیدترین نکات در مورد عمر باتری گوشی های موبایل را در این جا گردآوری کرده ایم. ثانیا ما می گوییم بستن تمام اپلیکیشن ها بد است. این بدان معنا نیست که هر اپلیکیشنی را که روی گوشی تان باز کردید دیگر نبندید بلکه بدین معناست که اپلیکیشن هایی را که به طور مرتب استفاده می کنید را نبندید.

5)ویبره
ویبره چیز لوکس و شگفت انگیزی است که اجازه می دهد تا یک آهنگ زنگ مبتنی بر لاما داشته باشید و در عین حال در اجتماع به نوعی به حقوق افراد احترام گذاشته باشید. این که اکثر اوقات گوشی خود را روی ویبره بگذارید شارژ زیادی از باتری گوشی شما مصرف می کند. دلیلش این است که برای تمام تکنولوژی شگفت انگیز گوشی شما این یک عملکرد فوق العاده قدیمی است.

عوامل کاهش دهنده عمر باتری های موبایل چیست؟

در صورتی که هرگز گوشی خود را باز نکرده باشید شاید ندانید که عمکرد ویبره گوشی در واقع حاصل از موتور کوچکی درون گوشی شماست که به جای صدای زنگ ایجاد کردن، به چرخش در می آید و ویبره ایجاد می کند.

این موتور در مرکز گوشی شما واقع نشده است. آیا تا به حال سر و صدای ماشین لباسشویی ناشی از عدم تعادل شنیده اید؟ این هم همانطور است، با این تفاوت که برای شروع راه اندازی موتور برای ویبره نیاز به افزایش قدرت قابل توجه دارد. تولید لرزش خیلی بیشتر از تولید سر و صدا انرژی می گیرد و اکثر مردم برای بار اول ویبره گوشی خود را نمی شونند. این بدان معناست که گوشی شما سری کاملی از تخلیه شارژ را با هر ویبره طی می کند و در پایان روز مقدار قابل توجهی از کاهش شارژ گوشی را مشاهده خواهید کرد.

6)شارژ کردن اشتباه
زمانی که اولین گوشی همراه خود را خریدید را یادتان بیاورید.احتمالا چیزی در مورد این که اجازه بدهید باتری تان در ابتدا تا 100 کامل شارژ شود(شارژ اولیه) شنیده باشید و چیزهایی از این قبیل.

ما آن ها را شنیدیم و از آن جایی که موجودات عادت کننده هستیم دوست نداریم فکر کنیم که داریم اشتباه می کنیم. خوب این اشتباه است. ابتدا بیایید نگاهی بیندازیم به این که زمانی که گوشی را به شارژر می زنیم دقیقا چه اتفاقی می افتد.

زمانی که ما شارژر را به پریز می زنیم در واقع اولین مرحله شارژ را شروع کرده ایم. شارژ جریان ثابت همانطور که از نام آن می توان فهمید، جریان ثابت از چیزی است که ما آن را انرژی باتری می نامیم که به گوشی شما بازگردانده می شود تا آن که حدود 70 درصد شود.

پس از آن، شارژر گوشی شما به چیزی به نام شارژ ولتاژ ثابت تغییر می کند. برای این 30 درصد باقی مانده، شارژرT ولتاژی که اکنون به گوشی ارسال می شود را با آنچه قبلا بود به تعادل می رساند، در نتیجه همچنان که باتری پر می شود جریان شارژ کندتر می شود.

زمانی که درصد شارژ به 100 می رسد، تنها شارژ فرستاده شده به گوشی تکه کوچکی است که درصد آن با چیزی که باتری از دست می دهد یکسان است. این دو معنا را می رساند؛ یکی از چیزهای مهم این است که گوشی شما بیش از حد شارژ(اورشارژ) نخواهد شد و بدین معناست که لازم نیست دیگر خیلی در مورد در شارژ ماندن باتری گوشی خود نگران باشید. این خوب است زیرا متوجه شده اند که شارژ اندک در واقع بهتر از شارژ 0 تا 100 درصد است.

برای انتخاب ارزان ترین باتری گوشی و با کیفیت ترین باتری گوشی به فروشگاه اینترنتی تی ام پرشیا که به عنوان نمایندگی فروش انواع  باتری گوشی با قیمت مناسب شرایطی را فراهم آورده است سر بزنید، باتری گوشی با قیمت عالی در فروشگاه اینترنتی تی ام پرشیا برای مقایسه، بررسی، انتخاب کمترین قیمت باتری گوشی.