شارژر موبایل و تبلت

مرتب سازی بر اساس
نمایش در صفحه

شارژر دیواری سامسونگ شدت جریان خروجی 2.0 آمپر

  • ولتاژ ورودی: 110 ~ 240 ولت 
  • شدت جریان خروجی 2.1 آمپر
  • مخصوص تبلت و موبایل
90,000 تومان 70,000 تومان

شارژر موبایل و تبلت
ضروری ترین لوازم جانبی انواع موبایل و تبلت، شارژر موبایل و تبلت است. بهترین موبایل و تبلت هم در صورت نداشتن شارژ کارایی نخواهند داشت. به ویژه در زمان کنونی که امکانات متنوع موبایل و تبلت باعث استفاده مکرر و طولانی از آنها و در نتیجه خالی شدن سریع باتری می شود. به همین دلیل اکثر کاربران این دستگاه های هوشمند به دنبال شارژ سریع یا اصطلاحا فست شارژر موبایل و تبلت هستند تا در کوتاه ترین زمان موبایل و تبلت خود را شارژ کرده و سریعا از آن استفاده نمایند.

انواع شارژر موبایل و تبلت
با توجه به نوع بیسیم و باسیم انواع شارژر گوشی و تبلت و هم چنین کاربردشان در سه گروه شارژر فندکی، شارژر دیواری و فست شارژها قرار می گیرند.

شارژر فندکی: این مدل از شارژ موبایل و تبلت مختص استفاده در ماشین است. شارژ فندکی بهترین وسیله برای کسانی که مدت زمان زیادی را خارج از منزل و اغلب داخل ماشین سپری می کنند.

شارژر دیواری: شارژر دیواری در واقع یک نوع سری برای کابل شارژر است. این مدل از شارژرها اغلب به عنوان فست شارژر موبایل و تبلت استفاده می شوند. مقاومت بالای شارژر دیواری مانع از هرگونه آسیب به گوشی و تبلت می شود.

شارژر بی سیم: این شارژر جدیدترین نوع شارژر گوشی و تبلت به شمار می آید. البته این ویژگی در حال حاضر برای تمام گوشی ها و تبلت ها وجود ندارد. نکته منفی در رابطه با شارژر بیسیم سرعت کم آن نسبت به شارژر های معمولی و اصلی است.

خرید اینترنتی شارژر موبایل و تبلت
با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی تی ام پرشیا اولین سایت گردآوری و فروش انواع دستگاه های هوشمند و متعلقات جانبی آنها مثل انواع شارژر اصلی و کابل شارژ از بهترین برندهای جهان است، پیشنهاد می کنیم خرید لوازم مربوط به موبایل و تبلت خود را از این فروشگاه آنلاین معتبر انجام دهید. چرا که علاوه بر قیمت ارزان و اقتصادی نگرانی راجع به اصالت کیفیت کالای خود نخواهید داشت.

در نظر داشته باشید استفاده از شارژر موبایل و تبلت مناسب و باکیفیت باعث طول عمر باتری گوشی و تبلت شده که همین موضوع موجب می شود تا مدت ها نیاز به صرف هزینه برای تعمیر و یا تعویض گوشی و تبلت خود نداشته باشید.

برای انتخاب ارزان ترین شارژر موبایل و تبلت و با کیفیت ترین  شارژر موبایل و تبلت به فروشگاه اینترنتی تی ام پرشیا که به عنوان نمایندگی فروش انواع  شارژر موبایل و تبلت با قیمت مناسب شرایطی را فراهم آورده است سر بزنید، شارژر موبایل و تبلت با قیمت عالی در فروشگاه اینترنتی تی ام پرشیا برای مقایسه، بررسی، انتخاب کمترین قیمت شارژر موبایل و تبلت .