تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 65KU7975 سايز 65 اينچ

Samsung 65KU7975 Curved Smart LED TV 65 Inch

ناموجود
  • سايز صفحه 65 اينچ، تکنولوژي صفحه LED، نوع صفحه خميده
  • کيفيت تصوير Ultra HD - 4K، رزولوشن 2160 × 3840، نسبت تصوير 16:9،  پشتیبانی از HDR Premium
  • سيستم صوتي 2 کاناله، تعداد بلندگوها دو عدد، توان خروجي کلي صدا 20 وات، توان هر بلندگو 10 وات
  • تعداد درگاه‌هاي USB دو عدد،  درگاه هاي HDMI سه عدد، رابط کامپوزيت يک عدد و تعداد رابط کامپوننت يک عدد
  • دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)، پشتیبانی از EPG،  پشتیبانی از زیرنویس، دارای قابلیت خاموش شدن خودکار
معرفی اجمالی محصول

یکی از تلویزیون‎های خمیده و هوشمند کمپانی مشهور «سامسونگ»، مدل «65KU7975» است. این مدل دارای کیفیت تصویر 4K است و بینندگان از تماشای تصاویر آن شگفت‌زده می‌شوند. با اینکه محتوای 4K با محدودیت روبه‌روست، این تلویزیون با قابلیت ارتقای تصاویر تاحدودی این مشکل را برطرف کرده است. صفحه‌ی این تلویزیون از نوع خمیده بوده و از تکنولوژی LED بهره می‌برد. با پشتیبانی از قابلیت HDR، رنگ‌های بسیار شفاف و زنده از این تلویزیون به اجرا گذاشته می‌شود. سیستم صوتی 2 کاناله‌ی این مدل، می‌تواند درمجموع 20 وات صدا تولید کند. برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند از قدرت صدای بیشتری برخوردار شوند، یک عدد خروجی صدای اپتیکال در این تلویزیون طراحی شده است. درباره‌ی دیگر امکانات این تلویزیون باید گفت که رابط هوشمند این تلویزیون، سیستم‌عامل Tizen است که با کاربری بسیار ساده‌، امکان استفاده از امکانات متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کند. 65KU7975 به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز بوده و کاربران به خرید یک دستگاه مجزا برای این مدل نیاز ندارند؛ همچنین برای اتصال تلویزیون به سایر دستگاه‌ها و اشتراک‌گذاری فایل‌ها و استفاده از مرورگر اینترنت، برای این مدل قابلیت اتصال به Wi-Fi در نظر گرفته شده است. به وسیله‌ی پورت شبکه‌ی LAN، می‌توانید این تلویزیون را به شبکه‌ی خانگی خود متصل کنید. این مدل 2 عدد درگاه USB دارد که از این طریق می‌توانید فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های ذخیره‌شده در آن‌ها استفاده کنید. برای انتقال تصاویر با کیفیت بالا، این مدل به سه عدد پورت HDMI مجهز است و اتصال آن به دیگر دستگاه‌های صوتی و تصویری از این طریق ممکن می‌شود. برای سهولت در استفاده از امکانات این تلویزیون، به همراه آن یک ریموت‌کنترل هوشمند و دفترچه‌ی راهنما ارائه می‌شود.

در بازاری که پر از محصولات ریز و درشت با برندهای مختلف است، خرید یک تلویزیون که از برند شناخته‌ شده‌ای باشد و امکانات روز را با قیمتی معقول ارایه دهد کار نسبتا سختی است. اما می‌خواهیم این کار را با معرفی تلویزیون 65 اینچی 65KU7975 از برند «سامسونگ» (Samsung) برای شما ساده کنیم. این تلویزیون از نوع منحنی است و فناوری‌های بروز سامسونگ را در خود جای داده و در کنار همه‌ی این موارد، نسبت به سایزی که ارایه می‌دهد قیمت مناسبی هم دارد.

یکی از نکاتی که در تولید تلویزیون  65KU7975 شدیدا به آن توجه شده، طراحی زیبای بدنه است. از هر زاویه‌ای که به بدنه‌ی تلویزیون بنگرید، تنها زیبایی را خواهید دید و بس. این تلویزیون در تمام زاویه‌ها حرفی برای گفتن دارد و زمانی که از تماشای بدنه‌ی آن سیر شدید، تصویر خیره‌کننده‌اش را برایتان به نمایش خواهد گذاشت. صفحه نمایش منحنی تلویزیون، زاویه‌ی دید گسترده‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا در دل تصویر غرق شوید. فلسفه‌ی تولید این نمایشگرهای خمیده، از ابتدا هم همین بوده و در آن‌ها همواره تلاش می‌شود تا از پرت شدن حواس مخاطب جلوگیری شود.

رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل است که در دنیای اصطلاحات مربوط به تلویزیون، با عبارت Ultra HD معادل می‌شود. معنای ساده‌ی این عبارت این است که تعداد پیکسل‌های قابل مشاهده در تصویر، چهار برابر چیزی است که در تلویزیون‌های Full HD قابل مشاهده است. در هر نمایی که تصویر برای شما به نمایش درمی‌آید، 8 میلیون پیکسل در تصویر روشن می‌شوند و دقت و وضوحی را به همراه می‌آورند که تا کنون به چشم ندیده‌اید و از یک تلویزیون انتظار ندارید.

ارتقای کیفیت تصویر (Upscaling) یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که تلویزیون‌های امروزی در خود دارند و تلویزیون 49KU7975 سامسونگ هم از آن بهره می‌برد. در این فناوری، از نرم‌افزاری داخلی استفاده می‌شود که می‌تواند کیفیت تصاویر ارسالی به تلویزیون را بهبود می‌دهد. با وجود این فناوری، دیگر نیازی نیست برای لذت‌بردن از تلویزیون 4K تان به دنبال ویدئوهایی فوق‌العاده باکیفیت بگردید. بلکه با استفاده از DVD های معمولی‌تان هم می‌توانید کیفیتی نزدیک به کیفیت 4K را از تلویزیون دریافت کنید.

تکنولوژی UHD Crystal Color در زمینه‌ی تولید تصویر، این تلویوزیون را از سایرین متمایز کرده‌است. در این فناوری، زیر پیکسل‌های رنگی هر پیکسل دچار تغییر نشده‌اند و با همان سه رنگ قرمز و سبز و آبی سر و کار داریم. اما سامسونگ خلاقیت به خرج داده و از یک لایه روکش سبز و قرمز روی رنگ آبی استفاده کرده‌است که باعث شده طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها توسط تلویزیون به نمایش درآید. این تعداد رنگ که شمارشان به 17 میلیون می‌رسد، تاثیر بسزایی در باورپذیر بودن تصویر پخش شده از تلویزیون دارند. خود سامسونگ ادعا می‌کند با این کار، جذابیت و چشم‌گیر بودن رنگ‌های تصویر افزایش پیدا کرده و تصویر به معادل خود در دنیای واقعی نزدیک‌تر خواهد شد.

یکی دیگر از فناوری‌های موجود در تلویزیون، بهبود عمق تصویر (Auto Depth Enhancer) است. این فناوری با استفاده از تکنیک‌های نرم‌افزاری، کنتراست بین پس‌زمینه و پیش‌زمینه را افزایش می‌دهد تا این تصور را به وجود بیاورد که بخش مهم تصویر از پس‌زمینه جدا است. این تصمیم در این راستا گرفته شده‌ که مخاطب در آنچه می‌بیند، بیش از همیشه غرق شود.

محصولات مشاهده شده اخیر

تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 65KU7975 سايز 65 اينچ

  • سايز صفحه 65 اينچ، تکنولوژي صفحه LED، نوع صفحه خميده
  • کيفيت تصوير Ultra HD - 4K، رزولوشن 2160 × 3840، نسبت تصوير 16:9،  پشتیبانی از HDR Premium
  • سيستم صوتي 2 کاناله، تعداد بلندگوها دو عدد، توان خروجي کلي صدا 20 وات، توان هر بلندگو 10 وات
  • تعداد درگاه‌هاي USB دو عدد،  درگاه هاي HDMI سه عدد، رابط کامپوزيت يک عدد و تعداد رابط کامپوننت يک عدد
  • دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)، پشتیبانی از EPG،  پشتیبانی از زیرنویس، دارای قابلیت خاموش شدن خودکار
ناموجود

Samsung 65KU7975 Curved Smart LED TV 65 Inch , تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 65KU7975 سايز 65 اينچ

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 65KU7975 سايز 65 اينچ را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Samsung 65KU7975 Curved Smart LED TV 65 Inch در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 65KU7975 سايز 65 اينچ با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Samsung 65KU7975 Curved Smart LED TV 65 Inch با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 65KU7975 سايز 65 اينچ و مشخصات Samsung 65KU7975 Curved Smart LED TV 65 Inch در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 65KU7975 سايز 65 اينچ برای خرید محصول Samsung 65KU7975 Curved Smart LED TV 65 Inch با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 65KU7975 سايز 65 اينچ با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Samsung 65KU7975 Curved Smart LED TV 65 Inch با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Samsung 65KU7975 Curved Smart LED TV 65 Inch قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 65KU7975 سايز 65 اينچ می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 65KU7975 سايز 65 اينچ مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Samsung 65KU7975 Curved Smart LED TV 65 Inch با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.