هدفون سامسونگ مدل Level In ANC

Samsung Level In ANC Headphones

630,000 تومان
  •  نوع اتصال باسيم
  • عمر باتري 9 ساعت
  • دارای میکروفن
  • دارای دکمه‌های کنترل موسیقی
  • دارای قابلیت کاهش نویز تا -20 دسی‌بل
  • طراحی ارگونومیک
معرفی اجمالی محصول

هدفون «سامسونگ» مدل «Level In ANC» با طراحی ارگونومیک به خوبی در گوش قرار می‌گیرد و قلاب کوچک آن انعطاف‌پذیر و مناسب گوش است. این هدفون با کابل 3.5 میلی‌متری به دستگاه وصل می‌شود. بنابراین باید توجه داشت دستگاه پخش‌کننده دارای این درگاه باشد. گستره‌ی فرکانس آن 20 تا 20000 هرتز است و از امپدانس 32 اهمی بهره می‌برد. این هدفون دارای میکروفنی قدرتمند است که با حذف نویز و صداهای مزاحم محیط، صدایی شفاف و باکیفیت انتقال می‌دهد. هدفون Level In ANC از باتری لیتیوم یونی بهره می‌برد که در صورت فعال‌سازی سیستم قوی حذف نویز (Noise Cancellation) حدود 9 ساعت شارژ خود را نگه می‌دارد. کاهش نویز در این هدفون تا 20- دسی‌بل انجام می‌گیرد.

یکی از نکته‌های گفتنی درباره این هدفون این است که حالتی به نام Talk-In برای این هدفون تعریف شده است که وقتی هدفون در گوش قرار دارد صدای بیرون هم به گوش کاربر می‌رسد. بنابراین اگر کسی اسم شما را در این حالت صدا کند، کاملاً شنیده می‌شود. این باتری به کمک کابل microUSB شارژ می‌شود. حساسیت این هدفون سامسونگ 94 دسی‌بل است. روی کابل این هدفون سه دکمه وجود دارد که برای کنترل موزیک و پرش میان فایل‌های موزیک و همچنین پاسخ به تماس یا اتمام مکالمه کاربرد دارند. باوجود این دکمه‌ها برای انجام این کارها به گوشی موبایل احتیاجی نیست و لازم نیست آن را از جیب یا کیف خود خارج کنید. هدفون Level In ANC در دورنگ سفید و مشکی وجود دارد و گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که میکروفن قوی و صدای باکیفیت از هدفون انتظار دارند.

مشخصات محصولات
مشخصات فنی
نوع اتصالباسیم
NFCندارد
امپدانس32 اهم
پاسخ فرکانسی20~20000 هرتز
حساسیت94 دسی‌بل
مقاومت در برابر آبخیر
مقاومت در برابر رطوبت و عرقخیر
باتریدارد
نوع باتریلیتیوم-یون
عمر باتری9 ساعت
سایر مشخصاتدارای میکروفن
دارای دکمه‌های کنترل موسیقی
دارای قابلیت کاهش نویز تا -20 دسی‌بل
طراحی ارگونومیک
محصولات مشاهده شده اخیر

هدفون سامسونگ مدل Level In ANC

  •  نوع اتصال باسيم
  • عمر باتري 9 ساعت
  • دارای میکروفن
  • دارای دکمه‌های کنترل موسیقی
  • دارای قابلیت کاهش نویز تا -20 دسی‌بل
  • طراحی ارگونومیک
630,000 تومان

Samsung Level In ANC Headphones , هدفون سامسونگ مدل Level In ANC

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول هدفون سامسونگ مدل Level In ANC را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Samsung Level In ANC Headphones در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای هدفون سامسونگ مدل Level In ANC با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Samsung Level In ANC Headphones با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های هدفون سامسونگ مدل Level In ANC و مشخصات Samsung Level In ANC Headphones در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای هدفون سامسونگ مدل Level In ANC برای خرید محصول Samsung Level In ANC Headphones با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید هدفون سامسونگ مدل Level In ANC با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Samsung Level In ANC Headphones با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Samsung Level In ANC Headphones قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر هدفون سامسونگ مدل Level In ANC می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای هدفون سامسونگ مدل Level In ANC مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Samsung Level In ANC Headphones با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.