ویندوز 7 و ویندوز 8 UEFI

Windows 7 And 8.‎1 EFI JB Team

30,000 تومان
24,000 تومان
معرفی اجمالی محصول

نرم افزار Windows 7 EFI - ویندوز ۷ :

ویندوز ۷ هفتمین نسخهٔ سیستم‌عامل از مجموعهٔ مایکروسافت ویندوز است، که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است.این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.

ویندوز۸.۱ نسخه تکامل یافته ویندوز ۸ می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشـاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربـران از رابط کاربری Metro در ویندوز ۸ این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت میشوند. قابلیت های جدید در ویندوز ۸.۱ شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و قابلیت‌های سفارشی‌سازی دیگری خواهد بود.

مزایای EFI :
- قابلیت راه‌اندازی از دیسک‌های بزرگ (بیش‌از ۲٫۲ ترابایت) با کمک GPT.
- زمان راه‌اندازی سریعتر
- معماری مستقل از پردازنده
- درایورهای مستقل از پردازنده
- محیطی انعطاف‌پذیر قبل از اجرای سیستم‌عامل، شامل قابلیت اتصال به شبکه

محصولات مشاهده شده اخیر

ویندوز 7 و ویندوز 8 UEFI

30,000 تومان 24,000 تومان

Windows 7 And 8.‎1 EFI JB Team , ویندوز 7 و ویندوز 8 UEFI

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول ویندوز 7 و ویندوز 8 UEFI را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Windows 7 And 8.‎1 EFI JB Team در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای ویندوز 7 و ویندوز 8 UEFI با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Windows 7 And 8.‎1 EFI JB Team با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های ویندوز 7 و ویندوز 8 UEFI و مشخصات Windows 7 And 8.‎1 EFI JB Team در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای ویندوز 7 و ویندوز 8 UEFI برای خرید محصول Windows 7 And 8.‎1 EFI JB Team با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید ویندوز 7 و ویندوز 8 UEFI با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Windows 7 And 8.‎1 EFI JB Team با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Windows 7 And 8.‎1 EFI JB Team قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر ویندوز 7 و ویندوز 8 UEFI می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای ویندوز 7 و ویندوز 8 UEFI مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Windows 7 And 8.‎1 EFI JB Team با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.