کنسول بازي سوني پلی استیشن مدل اسلیم کد CUH-2016B ريجن 2 - ظرفيت 1 ترابايت

Sony Playstation 4 Slim Region 2 CUH-2016B 1TB Game Console

7,300,000 تومان
  • پردازشگر اصلي CPU AMD "Jaguar" Processor - 8 Cores
  • پردازشگر گرافيکي GPU 1.84TFlops, AMD Radeon Graphics Core
  • حافظه RAM 8GB GDDR5
  • ظرفیت حافظه‏ 1 ترابایت
  •  دسته بازی Dual Shock 4
معرفی اجمالی محصول

کنسول بازی «پلی‌استیشن 4 اسلیم» (Playstation 4 Slim) یکی از محصولات کمپانی «سونی» (Sony) است که در سپتامبر سال 2016 رونمایی شد. این کنسول با اعمال تغییراتی ظاهری در مدل قبلی پلی‌استیشن 4، طراحی شده است. درخصوص این تغییرات، می‌توان به ابعاد 30درصد کوچک‌تر این کنسول و حذف‌شدن خروجی صدای اپتیکال اشاره کرد. درایو بازی این محصول همچنان Blu-ray / DVD-ROM است و خروجی تصویر آن، فرمت 4K را پشتیبانی نمی‌کند. پردازشگر اصلی و گرافیکی در این مدل تغییر نکرده و از قدرت مدل قبلی بهره‌مند است. همچنین پلی‌استیشن اسلیم، به‌واسطه‌ی پورت LAN یا اتصال بی‌سیم Wi-Fi به اینترنت متصل می‌شود و امکانات متعددی را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند با عضویت در شبکه‌ی PSN و پرداخت هزینه، بازی‌های موردنظرشان را خریداری و دانلود کنند یا اینکه به صورت آنلاین، به بازی با دوستانشان بپردازند. پورت‌های USB از نوع 3.0 هستند و دو پورت جلویی با فاصله‌ی بیشتری از یکدیگر تعبیه شده‌اند تا امکان اتصال حافظه‌های خارجی با ابعادی بزرگ‌تر نیز فراهم شود. دسته‌ها از طریق بلوتوث به کنسول متصل می‌شوند و برد موردنیاز را پشتیبانی می‌کنند. خروجی تصویر، پورت HDMI است و کیفیت Full HD را پشتیبانی می‌کند. دسته‌های این مدل با طراحی جدیدی ارائه شده‌اند: در قسمت بالا تاچ‌پد آن‌ها، چراغ کوچکی تعبیه شده که با چراغ پایینی دسته هماهنگ است. این مدل دارای کد CUH-2016B بوده و از حافظه‌ی داخلی یک‌ترابایتی بهره‌مند است. لازم است بدانید پلی‌استیشن اسلیم، بدون کمک پایه به‌صورت ایستاده قرار نمی‌گیرد و در صورت تهیه‌ی این قطعه به صورت جداگانه می‌توانید از این مزیت برخوردار شوید. این پلی‌استیشن علی‌رغم جدیدتربودنش نسبت به مدل قبلی، از قیمت پایین‌تری برخوردار است. این امر باعث می‌شود به این نتیجه برسیم که سونی بیشتر برای صرفه‌جویی در هزینه‌ی تولید، تغییرات ظاهری را در پلی‌استیشن اسلیم اعمال کرده است. گفتنی است کیفیت دسته و کنسول تا حدودی کاهش یافته که ممکن است باعث ناامیدی گیمرها شود و انتظاری را که از مدل جدید پلی‌استیشن 4 دارند، برآورده نکند.

مشخصات محصولات
مشخصات کلی
ابعاد265 × 39 × 288 میلی‌متر
وزن2100 گرم
نوع درایو بازیBlu-ray / DVD-ROM
نسخه ی کپی خور شدهندارد
پردازشگر
پردازشگر اصلی CPUAMD "Jaguar" Processor - 8 Cores
پردازشگر گرافیکی GPU1.84Flops, AMD Radeon Graphics Core
حافظه RAM8GB GDDR5
خروجی / ورودی
شبکه بی سیم Wi-Fiدارد
بلوتوثدارد
پورت USBدارد
شبکه Ethernetدارد
سایر قابلیت ها
دسته بی سیمدارد
مجهز به بلوتوث نسخه 2.1 (EDR)
دارای دو عدد پورت USB 3.0
دسته بازی Dual Shock 4
هدست مونو
محصولات مشاهده شده اخیر

کنسول بازي سوني پلی استیشن مدل اسلیم کد CUH-2016B ريجن 2 - ظرفيت 1 ترابايت

  • پردازشگر اصلي CPU AMD "Jaguar" Processor - 8 Cores
  • پردازشگر گرافيکي GPU 1.84TFlops, AMD Radeon Graphics Core
  • حافظه RAM 8GB GDDR5
  • ظرفیت حافظه‏ 1 ترابایت
  •  دسته بازی Dual Shock 4
7,300,000 تومان

Sony Playstation 4 Slim Region 2 CUH-2016B 1TB Game Console , کنسول بازي سوني پلی استیشن مدل اسلیم کد CUH-2016B ريجن 2 - ظرفيت 1 ترابايت

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول کنسول بازي سوني پلی استیشن مدل اسلیم کد CUH-2016B ريجن 2 - ظرفيت 1 ترابايت را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Sony Playstation 4 Slim Region 2 CUH-2016B 1TB Game Console در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای کنسول بازي سوني پلی استیشن مدل اسلیم کد CUH-2016B ريجن 2 - ظرفيت 1 ترابايت با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Sony Playstation 4 Slim Region 2 CUH-2016B 1TB Game Console با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های کنسول بازي سوني پلی استیشن مدل اسلیم کد CUH-2016B ريجن 2 - ظرفيت 1 ترابايت و مشخصات Sony Playstation 4 Slim Region 2 CUH-2016B 1TB Game Console در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای کنسول بازي سوني پلی استیشن مدل اسلیم کد CUH-2016B ريجن 2 - ظرفيت 1 ترابايت برای خرید محصول Sony Playstation 4 Slim Region 2 CUH-2016B 1TB Game Console با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید کنسول بازي سوني پلی استیشن مدل اسلیم کد CUH-2016B ريجن 2 - ظرفيت 1 ترابايت با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Sony Playstation 4 Slim Region 2 CUH-2016B 1TB Game Console با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Sony Playstation 4 Slim Region 2 CUH-2016B 1TB Game Console قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر کنسول بازي سوني پلی استیشن مدل اسلیم کد CUH-2016B ريجن 2 - ظرفيت 1 ترابايت می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای کنسول بازي سوني پلی استیشن مدل اسلیم کد CUH-2016B ريجن 2 - ظرفيت 1 ترابايت مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Sony Playstation 4 Slim Region 2 CUH-2016B 1TB Game Console با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.