اره عمود بر ديوالت DW331K

Dewalt Jig Saw DW331K

5,780,000 تومان
4,998,000 تومان
  • نوع اره عمود بر
  • ابعاد 8 × 21 × 26 سانتي متر
  • وزن 2.7 کيلوگرم،توان 701 وات
  • ظرفيت برش در چوب 130 ميلي متر
  • ظرفيت برش در فولاد 12 ميلي‌متر
  • طول کابل 4 متر،سرعت حرکت آزاد 3100 بار در دقیقه
  • قابلیت اتصال دستگاه به جارو برقی
معرفی اجمالی محصول

«ديوالت» (Dewalt) گونه‌اي از اره‌ي عمودبر را توليد کرده که قابليت‌هاي زيادي در مقايسه با محصولات مشابه دارد. اين دستگاه کارايي بسيار بالايي دارد. قدرت بالا و قابليت‌هاي زياد اين دستگاه باعث تفاوت‌هاي زياد آن با محصولات مشابه مي‌شود. افرادي که به دنبال نمونه‌ي حرفه‌اي اين ابزار هستند، نظرشان به برند ديوالت و محصول مدل DW331K اين شرکت جلب شده است.اين محصول براي برش اجسام مختلف چوبي، فلزي و پلاستيکي کاربرد دارد. برشمردن قابليت‌هاي متعدد اين دستگاه را از ويژگي برش تيغه به دو صورت عرضي و طولي شروع مي‌کنيم. براي تغيير زاويه تيغه به‌صورت عرضي، ابتدا بايد اهرمي را که پشت دستگاه و در بالاي صفحه قرار دارد را آزاد کنيد. سپس صفحه را کمي به جلو کشيده و زاويه برش را به کمک درجه‌بندي که روي بدنه وجود دارد، به ميزان دلخواه تغيير دهيد. براي تغيير عمودي زاويه برش، از کليد چهارحالته که در پهلوي دستگاه قرار دارد، استفاده کنيد. براي تعويض تيغه‌ي دستگاه نيازي به آچار يا ابزار ديگري نيست. کافي است اهرم ديگري را که در بالاي تيغه قرار دارد را بکشيد و تيغه را تعويض کنيد.
در قسمت عقب صفحه محلي براي اتصال اين دستگاه به مکنده (مانند جاروبرقي) جهت جلوگيري از پخش شدن گردوغبار، خاک‌اره يا ضايعات ناشي از برش وجود دارد. رابط اتصال دستگاه به جاروي برقي يک لوله‌ي پلاستيکي است که در کيف دستگاه قرار داده‌شده است. البته ميزان دمندگي موتور در مدل DW331K را هم بايد در نظر گرفت. اين دمش باعث تميز ماندن محل برش و ديد بهتر کاربر مي‌شود. شدت ميزان دمش فن موتور هم با استفاده از اهرمي که در پهلوي دستگاه قرارگرفته امکان‌پذير است. زير صفحه‌ي برش يک پوشش تفلون دارد که در زمان برش، از آسيب ديدن دستگاه و جسم موردنظر شما جلوگيري مي‌کند. سرعت برش اين دستگاه توسط کليد چرخشي روي شستي دستگاه در 7 حالت قابل تنظيم است. اين 7 حالت سرعت تيغه را بين 500 تا 3100 ضربه در دقيقه تغيير مي‌دهد. Dewalt اره عمودبر مدل DW331K را باقابليت برش زاويه در چهار سمت توليد کرده است. براي باز کردن تيغه‌ي محصول نياز به‌وسيله‌ يا ابزار ديگري نيست. يک حفاظ تلقي، يک رابط نازل خروجي ضايعات و دفترچه به همراه اين دستگاه عرضه نمي‌شود.

مشخصات محصولات
مشخصات اصلی
نوع ارهعمود بر
ابعاد8 × 21 × 26 سانتی متر
وزن2.7 کیلوگرم
کیسه برادهندارد
قفل سوییچدارد
توان701 وات
نوع برشچکشی
طول کابل4 متر
قابلیت فارسی برندارد
قابلیت برش با زاویهندارد
قابلیت کنترل سرعتندارد
سرعت حرکت آزاد3100 بار در دقیقه
منبع تغذیهبرق
ظرفیت برش در چوب130 میلی‌متر
ظرفیت برش در فولاد12 میلی‌متر
سایر امکاناتقابلیت اتصال دستگاه به جارو برقی
قابلیت کنترل شدت دمش فن موتور
دارای طراحی ارگونومیک و دسته‌ی لاستیکی
قابلیت تعویض تیغه بدون نیاز به ابزار
قابلیت تغییر زاویه تیغه به صورت عرضی و طولی
اقلام همراهحفاظ شفاف،1 عدد تیغه،نازل خروجی ضایعات،دفترچه راهنما
محصولات مشاهده شده اخیر

اره عمود بر ديوالت DW331K

  • نوع اره عمود بر
  • ابعاد 8 × 21 × 26 سانتي متر
  • وزن 2.7 کيلوگرم،توان 701 وات
  • ظرفيت برش در چوب 130 ميلي متر
  • ظرفيت برش در فولاد 12 ميلي‌متر
  • طول کابل 4 متر،سرعت حرکت آزاد 3100 بار در دقیقه
  • قابلیت اتصال دستگاه به جارو برقی
5,780,000 تومان 4,998,000 تومان

Dewalt Jig Saw DW331K , اره عمود بر ديوالت DW331K

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول اره عمود بر ديوالت DW331K را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Dewalt Jig Saw DW331K در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای اره عمود بر ديوالت DW331K با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Dewalt Jig Saw DW331K با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های اره عمود بر ديوالت DW331K و مشخصات Dewalt Jig Saw DW331K در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای اره عمود بر ديوالت DW331K برای خرید محصول Dewalt Jig Saw DW331K با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید اره عمود بر ديوالت DW331K با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Dewalt Jig Saw DW331K با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Dewalt Jig Saw DW331K قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر اره عمود بر ديوالت DW331K می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای اره عمود بر ديوالت DW331K مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Dewalt Jig Saw DW331K با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.