بو گیر ماشین ظرفشویی فینیش مدل کلاسیک

52,000 تومان
48,000 تومان
  • تعداد یک عدد، نوع جرم گیر ظرفشویی
  • وزن 5 گرم، برند فینیش، رایحه دارد
  • قابلیت ها جلوگیری از رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی , جرم زدایی
  • کشور مبدا برند ترکیه، شماره مجوز 854715425986321
معرفی اجمالی محصول

وگیر ظرفشویی فینیش از دیگر محصولات شرکت فینیش بوده که ساخت کشور ترکیه است. این بوگیر ماشین ظرفشویی از جدیدترین تولیدات این کمپانی بوده که به خاطر کارایی بالا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.حجم این بوگیر ماشین ظرفشویی فینیش 4 میل بوده که برای 20 بار استفاده کافی است. بوگیر فینیش بوی نامطبوع داخل ماشین ظرفشویی را به طور کامل از بین خواهد برد و رایحه‌ای دلنشین را در فضای داخل ماشین ظرفشویی، بدون آنکه ظروفتان بوی بدی بگیرند را ایجاد می‌کند.بوگیر ظرفشویی.همچنین از دیگر ویژگی‌های بارز این بوگیر کلاسیک فینیش، می‌توان به خاصیت ضدباکتری بودن آن نیز اشاره کرد. این بوگیر به گونه‌ای عمل می‌کند که بوی بد و ناخوشایند ظروف کثیف دیگر باعث آزار شما نمی‌شود و این امکان را براش شما فراهم کرده تا بتوانید ظروف را در یک روز جمع کنید و بعد بشویید که این موضوع باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی می‌شود.

 

مشخصات محصولات
مشخصات
تعدادیک عدد
نوعجرم گیر ظرفشویی
وزن5 گرم
برندفینیش
قابلیت هاجلوگیری از رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی , جرم زدایی
رایحهدارد
کشور مبدا برندترکیه
شماره مجوز8547154259863214
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
سایر توضیحاتروش استفاده از بوگیر ظرفشویی فینیش
این بوگیر در قسمت پشتی خود دارای یک گیره بوده که آن را به جلوی سبد بالایی ماشین ظرفشویی خود گیر دهید. بوگیر را از زمان شروع استفاده تا زمانی که تمام نشده است نباید از دستگاه خارج کنید. (چه زمانی که ظروف داخل ماشین است و چه زمانی که ظرفشویی خالیه)
محصولات مشاهده شده اخیر

بو گیر ماشین ظرفشویی فینیش مدل کلاسیک

  • تعداد یک عدد، نوع جرم گیر ظرفشویی
  • وزن 5 گرم، برند فینیش، رایحه دارد
  • قابلیت ها جلوگیری از رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی , جرم زدایی
  • کشور مبدا برند ترکیه، شماره مجوز 854715425986321
52,000 تومان 48,000 تومان

, بو گیر ماشین ظرفشویی فینیش مدل کلاسیک

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول بو گیر ماشین ظرفشویی فینیش مدل کلاسیک را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای بو گیر ماشین ظرفشویی فینیش مدل کلاسیک با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های بو گیر ماشین ظرفشویی فینیش مدل کلاسیک و مشخصات در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای بو گیر ماشین ظرفشویی فینیش مدل کلاسیک برای خرید محصول با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید بو گیر ماشین ظرفشویی فینیش مدل کلاسیک با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر بو گیر ماشین ظرفشویی فینیش مدل کلاسیک می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای بو گیر ماشین ظرفشویی فینیش مدل کلاسیک مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.