درایو DVD اینترنال پایونیر مدل DVR-S21LBK

Pioneer DVR-S21LBK Internal DVD Drive

318,000 تومان
  • ابعاد 42.3 × 148 × 171.2 میلی‌متر
  • وزن 650 گرم
  • نوع درایو DVD
  • منبع برق رابط SATA
  • نوع اتصال Serial ATA Revision 2.6
  • میزان حافظه بافر 0.75 مگابایت
معرفی اجمالی محصول

درایو نوری «پایونیر» (Pioneer) مدل «DVR-S21LBK» توانایی خواندن و نوشتن دیسک‌های نوری DVD را دارد و از دیسک‌های CD هم پشتیبانی می‌کند. این درایو نوری توسط رابط SATA به مادربرد کامپیوتر وصل می‌شود و به واسطه‌ی همین رابط، با کامپیوتر ارتباط برقرار می‌کند. با توجه به اینکه DVR-S21LBK یک درایو نوری از نوع داخلی است، باید روی یک کیس کامپیوتر نصب شود. نصب این درایو نوری در سینی 5.25 اینچی کیس کامپیوتر انجام می‌شود و پنل مشکی آن در قسمت بیرونی کیس قرار می‌گیرد. پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از دیسک‌های DVD تک لایه و دولایه در کنار امکان خواندن و نوشتن CD ها تا نهایت سرعت 40X از مشخصات اصلی DVR-S21LBK هستند. نوشتن روی دیسک‌های DVD با حداکثر سرعت 24X انجام می‌شود. فناوری خاصی با نام LabelFlash استفاده شده که امکان پرینت کردن عکس و نوشته روی دیسک‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. برای استفاده از این فناوری، در اختیار داشتن دیسک‌هایی که به این فناوری مجهز هستند، ضروری است.

مشخصات محصولات
مشخصات فیزیکی
ابعاد42.3 × 148 × 171.2 میلی‌متر
وزن650 گرم
مشخصات فنی
نوع درایوDVD
منبع برقرابط SATA
نوع اتصالSerial ATA Revision 2.6
میزان حافظه بافر0.75 مگابایت
سرعت خواندن دیسک دی وی دیDVD±R: 16X
DVD±RW: 13X
سرعت نوشتن دیسک دی وی دیDVD±R: 24X
DVD+RW: 8X
DVD-RW: 6X
سرعت خواندن دیسک دی وی دی دو لایهDVD±R: 12X
سرعت نوشتن دیسک دی وی دی دو لایهDVD±R DL: 12X
سرعت خواندن سی دیCD-ROM CD-R, CD-RW: 40X
سرعت نوشتن سی دیCD-R, CD-RW: 24X
قابلیت پشتیبانی از دیسک‌هایDVD-ROM, DVD-VIDEO, DVD-R, DVD-RW, DVD + R, DVD + RW, CD-ROM, CD-ROM / XA, CD-DA, Video-CD, Photo CD, CD-EXTRA, CD Text, CD-R / RW, DVD + R9 Dual Layer, CD-RW, DVD-R Dual Layer
سازگار با سیستم‌عامل‌هایWindows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP
محصولات مشاهده شده اخیر

درایو DVD اینترنال پایونیر مدل DVR-S21LBK

  • ابعاد 42.3 × 148 × 171.2 میلی‌متر
  • وزن 650 گرم
  • نوع درایو DVD
  • منبع برق رابط SATA
  • نوع اتصال Serial ATA Revision 2.6
  • میزان حافظه بافر 0.75 مگابایت
318,000 تومان

Pioneer DVR-S21LBK Internal DVD Drive , درایو DVD اینترنال پایونیر مدل DVR-S21LBK

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول درایو DVD اینترنال پایونیر مدل DVR-S21LBK را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Pioneer DVR-S21LBK Internal DVD Drive در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای درایو DVD اینترنال پایونیر مدل DVR-S21LBK با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Pioneer DVR-S21LBK Internal DVD Drive با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های درایو DVD اینترنال پایونیر مدل DVR-S21LBK و مشخصات Pioneer DVR-S21LBK Internal DVD Drive در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای درایو DVD اینترنال پایونیر مدل DVR-S21LBK برای خرید محصول Pioneer DVR-S21LBK Internal DVD Drive با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید درایو DVD اینترنال پایونیر مدل DVR-S21LBK با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Pioneer DVR-S21LBK Internal DVD Drive با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Pioneer DVR-S21LBK Internal DVD Drive قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر درایو DVD اینترنال پایونیر مدل DVR-S21LBK می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای درایو DVD اینترنال پایونیر مدل DVR-S21LBK مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Pioneer DVR-S21LBK Internal DVD Drive با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.