قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل All In 1 Max بسته 100 عددی

570,000 تومان
518,000 تومان
  • تعداد یک عدد، نوع قرص ظرفشویی
  • وزن 1500 گرم، برند فینیش
  • قابلیت ها تمیز کنندگی , براق کنندگی ظرفشویی
  • رایحه ندارد، صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
معرفی اجمالی محصول

قرص ظرف‌شویی «فینیش» (Finish) مدل «All In 1 Max» یک انتخاب ایده آل و به‌صرفه برای شستن ظروف با ماشین ظرف‌شویی است. این محصول در بسته‌بندی 100 عددی عرضه شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. قرص کوانتوم به‌خوبی در آب حل می‌شود و به شست‌وشوی دقیق ظروف می‌پردازد. ترکیبات این قرص از ظروف شیشه‌ای محافظت کرده و از ایجاد خط‌وخش روی ظروف جلوگیری می‌کند. یکی از ویژگی‌های خوب این قرص، قابلیت از بین بردن لک‌های حاصل از چای روی ظروف است. قدرت تمیزی شست‌وشوی این قرص 12 برابر بیشتر نسبت به سایر محصولات مشابه است. ترکیبات خوب قرص کوانتوم فینیش، از فیلتر ماشین ظرف‌شویی نیز محافظت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قدرت سفیدکنندگی، لکه‌زدایی، چربی‌زدایی قوی، براق‌کنندگی ظروف نیز اشاره کرد. همچنین از ایجاد رسوبات آهکی در ماشین ظرف‌شویی جلوگیری می‌کند. از دیگر خصوصیات این قرص، عملکرد مشابه نمک ظرف‌شویی و خاصیت جرم‌زدایی آن است. بسته 100 تایی قرص فینیش، یک انتخاب خوب برای شست‌وشویی کامل، دقیق و ایمن است. تفاوت مدل All In 1 Max بدین صورت می باشد که این قرص نیاز به هیچ محصول مکملی جهت شستشو ندارد .

 

مشخصات محصولات
مشخصات
تعدادیک عدد
نوعقرص ظرفشویی
وزن1500 گرم
برندفینیش
قابلیت هاتمیز کنندگی , براق کنندگی , لکه زدایی , چربی زدایی , جلوگیری از رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی , عملکرد نمک ظرفشویی
رایحهندارد
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
محصولات مشاهده شده اخیر

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل All In 1 Max بسته 100 عددی

  • تعداد یک عدد، نوع قرص ظرفشویی
  • وزن 1500 گرم، برند فینیش
  • قابلیت ها تمیز کنندگی , براق کنندگی ظرفشویی
  • رایحه ندارد، صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
570,000 تومان 518,000 تومان

, قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل All In 1 Max بسته 100 عددی

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل All In 1 Max بسته 100 عددی را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل All In 1 Max بسته 100 عددی با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل All In 1 Max بسته 100 عددی و مشخصات در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل All In 1 Max بسته 100 عددی برای خرید محصول با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل All In 1 Max بسته 100 عددی با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل All In 1 Max بسته 100 عددی می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل All In 1 Max بسته 100 عددی مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.