کیبورد مایکروسافت مدل نچرال ارگونومیک 4000

Microsoft Natural Ergonomic 4000 Keyboard

ناموجود
وضعیت موجودی: اتمام موجودی
  • نوع اتصال باسیم
  • نوع رابط پورت USB
  • تعداد کلیدها 107 عدد
  • تعداد کلیدهای میانبر17 عدد
  • ورودی USB ندارد
معرفی اجمالی محصول

• • کیبورد Natural Ergonomic 4000 یکی از پرفروش‌ترین کیبوردهای ارگونومیک ساخت کمپانی مایکروسافت است. این کیبورد علاوه بر تضمین راحتی هر چه بیشتر شما در حین استفاده از آن، بازده کاری شما را تا حد بسیار زیادی افزایش خواهد داد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، طرح ارگونومیک کیبوردها ازجمله کیبوردهای Natural مایکروسافت باعث کاهش چشم‌گیر آسیب به عصب‌های واقع در مچ دست شده است. این کیبورد با برخورداری از شیب معکوس، قوس ارگونومیک و شکل منحنی جایگاه کلیدها، به شما این امکان را می‌دهد تا در حین استفاده از آن مچ دست‌های خود را با زاویه‌ای طبیعی بر روی تکیه‌گاه تعبیه شده قرار دهید و بدون احساس خستگی کار خود را انجام دهید. همان‌طور که گفتیم طراحی ارگونومیک این کیبورد به قرارگیری مچ دست در حالت طبیعی کمک می‌کند، بنابراین شما می‌توانید در کمال راحتی مشغول تایپ کردن شوید. علاوه بر آن با استفاده از کلیدهای میانبر تعبیه شده در این کیبورد می‌توان به‌طور دلخواه به فایل‌ها، فولدرها و صفحات وب سریعاً دسترسی پیدا کرد بنابراین شما می‌توانید کارهای معمول مانند پاسخ دادن به ایمیل یا باز کردن پوشه‌ها را تنها با لمس یک کلید و به آسانی انجام دهید. همچنین دسترسی آسان به برنامه‌های واقع در نوار وظیفه با استفاده از کلیدهای میانبر نیز بر روی این کیبورد تعبیه شده است. کلیدها خود به‌صورت خودکار با جایگاه جدید برنامه‌های کاربردی که در نوار وظیفه جابه‌جا می‌شوند، وقف می‌دهند. یکی از ویژگی‌های جالب این کیبورد وجود دکمه اسکرول Zoom واقع در وسط کیبورد است که با استفاده از آن می‌توان بر روی صفحه مورد نظر زوم کرد و یا از حالت زوم خارج شد، درکل می‌توان صفحه مورد نظر را سریع‌تر و با دقت بیشتری مورد بررسی قرار داد. صفحه کلید عددی این کیبورد بسیار کارآمد است و دارای کلیدهای دسترسی سریع به علائم پرکاربرد مانند علامت مساوی، پرانتز باز و بسته و Backspace که در بالای قسمت اعداد قرار گرفته‌اند می‌باشد.

مشخصات محصولات
مشخصات فیزیکی
ابعاد82.8 × 262 × 503 میلی‌متر
مشخصات کیبورد
نوع اتصالباسیم
نوع رابطپورت USB
تعداد کلیدها107 عدد
تعداد کلیدهای میانبر17 عدد
ورودی USBندارد
ورودی میکروفن و هدفونندارد
تاچ پدندارد
صفحه نمایشندارد
مقاوم در مقابل نفوذ مایعاتخیر
مقاوم در برابر گرد و غبارخیر
چراغ‌ پس زمینه صفحه کلیدندارد
حروف حک شده فارسیندارد
سازگار با سیستم عامل‌هایWindows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP Pro/Pro x64 Edition/Home/Media Center Edition/Tablet PC Edition, Windows 2000 SP4 or higher
منبع تغذیهپورت USB
سایر قابلیت‌های صفحه کلیدطراحی ارگونومیک و منحنی شکل، سازگار با فیزیک دست و دو تکه جهت راحتی مچ دست
دارای پایه یکپارچه جهت قرار گرفتن کیبورد بالاتر از سطح میز
قابلیت جداسازی کلیدها، جهت کنترل کامل فایل‌های تصویری و صوتی
Number Pad کامل‌تر شامل کلیدهایی چون مساوی، پرانتز و Backspace
دارای کلید F Lock جهت انجام دو نوع وظیفه توسط کلیدهای F
دارای اسکرول با قابلیت کنترل Zoom
دارای کلیدهای دسترسی سریع (Hot Key) با قابلیت برنامه‌ریزی جهت دستیابی به برنامه‌ها و فایل‌هایی که بیشتر استفاده می‌شوند
محصولات مشاهده شده اخیر

کیبورد مایکروسافت مدل نچرال ارگونومیک 4000

  • نوع اتصال باسیم
  • نوع رابط پورت USB
  • تعداد کلیدها 107 عدد
  • تعداد کلیدهای میانبر17 عدد
  • ورودی USB ندارد
ناموجود

Microsoft Natural Ergonomic 4000 Keyboard , کیبورد مایکروسافت مدل نچرال ارگونومیک 4000

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول کیبورد مایکروسافت مدل نچرال ارگونومیک 4000 را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. امکانات دیگر کالای Microsoft Natural Ergonomic 4000 Keyboard در بالا در قسمت توضیحات مختصر آمده است. عرضه کالای کیبورد مایکروسافت مدل نچرال ارگونومیک 4000 با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یکی از اهداف فروشگاه می باشد.این کالا توسط شرکت تولید شده است. در فروشگاه تی ام پرشیا مطمئن خرید کنید.شرکت مدل Microsoft Natural Ergonomic 4000 Keyboard با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند. عکس های کیبورد مایکروسافت مدل نچرال ارگونومیک 4000 و مشخصات Microsoft Natural Ergonomic 4000 Keyboard در بالا آمده است. گارانتی اصلی کالای کیبورد مایکروسافت مدل نچرال ارگونومیک 4000 برای خرید محصول Microsoft Natural Ergonomic 4000 Keyboard با ارسال رایگان و قیمت مناسب عرضه می کند. راهنمای خرید کیبورد مایکروسافت مدل نچرال ارگونومیک 4000 با بیشترین اطلاعات در قسمت توضیحات آمده است. نمایندگی فروش در فروشگاه موجود می باشد. تصاویر و عکس های Microsoft Natural Ergonomic 4000 Keyboard با کیفیت بالا آمده است. نقد و بررسی و مشخاصات فنی یا قیمت مناسب برای فروش Microsoft Natural Ergonomic 4000 Keyboard قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر کیبورد مایکروسافت مدل نچرال ارگونومیک 4000 می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. با خرید کالای کیبورد مایکروسافت مدل نچرال ارگونومیک 4000 مقدار امتیاز بدست می آورید. که می توانید در خرید های آتی خود در فروشگاه از آن استفاده نمایید. گارانتی اصلی و ضمانت اصل بودن یکی از اهداف فروش می باشد. قیمت گذاری Microsoft Natural Ergonomic 4000 Keyboard با توجه به رنگ بندی و مشخصات کالا انجام شده است. بعضی از کالا شامل گارانتی شرکتی یا گارانتی اصلی می باشند.